PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کارگروه بررسی شرایط استانداردسازی ورزشگاه اعلام کرد باشگاه های که شرایط لازم را ندارند، باید در شهر یا استان بی طرف و بدون تماشاگر تا زمان تکمیل و تجهیز ورزشگاه خالی بازی کنند.
کیهان ورزشی-
دومین نشست کارگروه بررسی شرایط استانداردسازی ورزشگاه ها به منظور شروع مسابقات لیگ برتر بعدازظهر امروز (شنبه ۵ مردادماه) با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی های لازم، روند آماده سازی ورزشگاه ها مشخص شد. تمامی ورزشگاه ها در حال تجهیز بوده و شرایط آنها نسبت به هفته گذشته دارای روند مناسب تری است. بدین ترتیب روند بازسازی و تجهیز ورزشگاه ها در حال انجام است. برهمین اساس در این جلسه مصوب شد:

۱-هر باشگاهی که استانداردهای ذکر شده توسط سازمان لیگ را نهایی کرده است، مراتب را به سرعت و به طور نوشتاری به سازمان لیگ اطلاع دهد.

۲-تیم هایی که دارای ورزشگاه استاندارد نیستند، باید در شهر یا استان بی طرف و بدون تماشاگر تا زمان تکمیل و تجهیز ورزشگاه خالی بازی کنند.

«مهدی تاج» ‌ رئیس فدراسیون فوتبال نیز امروز در کلاس پیش فصل آغاز لیگ برتر در جمع داوران تاکید کرد هنوز زمان دقیق آغاز لیگ را نمی داند. البته شرط هایی همچون وضعیت داوران و راه اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی را در نظر گرفته ایم که چنانچه این شرایط مهیا شود، لیگ نیز آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار