فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر امروز برگزار شد که گابریل کالدرون سرمربی سرخ‌پوشان از حضور بدون هماهنگی خبرنگاران و هواداران در این تمرین ناراحت و عصبانی بود.
کیهان ورزشی-
تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس، ساعت ۱۸ عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان برگزار شد.

در ابتدای تمرین امروز، بازیکنان با دویدن‌های سرعتی و استقامتی و انجام کارهای بدنسازی خود را گرم کردند.

علیرضا بیراوند که چهار جلسه از تمرینات پرسپولیس غایب بود، امروز در تمرینات سرخ‌پوشان حضور یافته و به همراه سه دروازه‌بان دیگر زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداخت.

پاس‌های ترکیبی و سرعتی از جمله برنامه‌های کادر فنی در تمرین سرخ‌پوشان بود.

از جمله نکات جالب و حاشیه‌ای در تمرین عصر امروز پرسپولیس این بود که در میانه تمرین، یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از او تقاضای مصاحبه کرد و سرمربی پرسپولیس ضمن عصبانی و ناراحت شدن از حضور بدون هماهنگی خبرنگاران و هواداران در محل تمرین گفت: هیچ هماهنگی بابت حضور خبرنگاران نشده بود و این حرفه‌ای نیست که بخواهم مصاحبه کنم.

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس پس از حضور در تمرینات گروهی، زیر مربی بدنساز به طور اختصاص تمرین کرد.

دود شدید و غلیظی در ورزشگاه شهید کاظمی وجود داشت به طوری که شرایط را برای تمرین و تنفس بازیکنان مشکل کرده بود.

همچنین در تمرین امروز، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جی پی اس استفاده کردند و بازیکنان در نیمی از زمین به انجام پاس‌های کوتاه و ترکیبی پرداخت و کالدرون به بازیکنان تذکر می‌داد که در نهایت در دو ضرب پاسکاری کنند.

حضور نداشتن هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس در محل تمرین، موجب شده بود هیچ گونه نظمی بر محل تمرین حاکم نباشد و کنار زمین، جمعیت زیادی از خبرنگاران و هواداران حضور داشتند.

حدود ۵۰۰ هوادار هم برای تماشای تمرین تیم مورد علاقه خود در ورزشگاه حضور داشتند که کریم باقری و کالدرون را تشویق کردند.

با جدایی مهدی شریفی گفته می‌شود پیراهن شماره ۱۰ به فرشاد احمدزاده خواهد رسید اما او همچنان با پیراهن شماره ۷۷ تمرین کرد.

احمدرضا احمدوند هم پس از چند جلسه غیبت، در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور داشت.

بازیکنان سپس به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه از بازیکنان زیر نظر کالدرون برنامه‌های دفاعی و گروهی نیز زیر نظر خواکین برنامه‌های تاکتیکی را تمرین کردند.

در یکی از این برنامه‌ها شجاع خلیل‌زاده دچار مصدومیت شد که پس از چند دقیقه به تمرین بازگشت. احمد نواللهی نیز هنگام دویدن کنار زمین با مصدومیت مواجه شد.

فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین، برنامه دیگر کالدرون برای تمرین بود.

نکته جالب این بود که رادووشویچ و بیرانوند به عنوان بازیکن در این تمرین حضور داشتند که با هم زوج شده و پاس‌کاری‌های تند می‌کردند. بازی‌سازی بیرانوند و دادن پاس‌های دقیق سوژه دیگر تمرین بود.

برچسب ها: پرسپولیس ، کالدرون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار