ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۷۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
علامت تجاری باشگاه استقلال توسط یکی از طلبکاران این باشگاه توقیف شده است.
کیهان ورزشی-

علامت تجاري (لوگو) باشگاه استقلال تهران توسط يكي از طلبكاران و در راستاي درخواست اجراي احكام شعبه ١١٢ مجتمع قضايي عدالت تهران توقيف شد.
در صورت عدم تسويه حساب با طلبكار مربوطه، لوگو مطابق قانون اجراي احكام مدني به مزايده گذاشته مي شود. گفته مي شود طلب اين طلبكار ٣٠٠ ميليون بابت يك فقره چك به امضاي فتح الله زاده و اميدوار رضايي است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
با سلام خدمت استاد مدنی کارشناس شناخته شده ورزش کشور و اعضای محترم تحریریه کیهان ورزشی،متاسفانه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دست افرادی بی خرد و ناکاربلد افتاده است.یک روز لوگوی استقلال توقیف می شود و روزی حساب باشگاه پرسپولیس توسط طلبکاران مسدود می گردد.چرا وازرت ورزش اجازه نمی دهد این دوباشگاه مردمی توسط طرفداران شان اداره شود. وزارت ورزش بستری فراهم آورد که اعضای هیات رییسه این دوباشگاه توسط طرفداران شان انتخاب شود و مردم در اداره این دوباشگاه مشارکت داشته باشند. ما علاقه مندان به فوتبال غیر از این دوباشگاه بزرگ دلخوشی دیگری نداریم و متاسفانه وزارت ورزش و دولت محترم به این علاقه مردم توجه نمی کند !پرسپولیس و استقلال سرمایه های ملی به حساب می آیند و مردم از وزیر محترم ورزش و دولت محترم تقاضا دارند زودتر فکری به حال این دوباشگاه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها