فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
باشگاه برایتون انگلیس با امضای قراردادی چهار ساله با «آدام وبستر» مدافع برستول سیتی به ارزش ۲۰ میلیون پوند (۲۴.۳۱ میلیون دلار) رکورد پیشین گرانقمیت‌ترین خرید خود را که در اختیار «علیرضا جهابنخش» بود، شکست.
کیهان ورزشی-
اگرچه جزئیات مالی قرارداد مذکور از سوی برایتون اعلام نشده است، اما براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی این تیم برای کشاندن مدافع ۲۴ ساله بریستول سیتی چیزی در حدود ۲۰ میلیون پوند هزینه کرده است.

«گراهام پاتر» سرمربی برایتون پس از خرید وبستر او را مدافعی جوان اما کاربلد دانست که توانایی بازی کردن در ۲ پست را داشته و می‌تواند کورس رقابت در خط دفاعی تیمش را جذاب‌تر کند.

وبستر فصل گذشته ۴۴ بار برای بریستول سیتی به میدان رفت که از این تعداد، ۴۳ بار به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب این تیم حضور داشته و سه گل نیز به ثمر رسانده است.

رکورد پیشین گرانقیمت ترین خرید برایتون با ۱۷ میلیون پوند در اختیار جهانبخش بود؛ وینگر ایرانی که سال گذشته به این تیم ملحق شد.

برایتون که فصل گذشته با خوش شانسی از سقوط به چمپیونشیپ نجات پیدا کرد و با کسب رتبه ۱۷ در لیگ برتر جزیره ماندگار شد، رقابت خود را برای فصل جدید ۱۰ آگوست و در برابر واتفورد آغاز خواهد کرد.

برچسب ها: جهانبخش ، برایتون
نام:
ایمیل:
* نظر: