PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از تقابل ذوب آهن با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا گزارشی را نوشت.
کیهان ورزشی- 

تیم فوتبال ذوب آهن امروز(دوشنبه) ساعت 20:30 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود.

در این راستا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش پیش از این بازی را این طور نوشت: ورزشگاه زعبیل باشگاه الوصل امارات میزبان اولین بازی غرب آسیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان ذوب آهن و الاتحاد عربستان است. در این بازی تیم سعودی میزبان تیم ایرانی است.

این دو تیم دو بار در آسیا با هم تقابل داشتند. در سال 2010 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد در بازی رفت در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد ولی در نیمه دوم بازی به تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. ذوب آهن در بازی برگشت در فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

الاتحاد علی رغم اینکه در فصل گذشته لیگ عربستان عملکرد ضعیفی داشت و در رده دهم ایستاد اما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت. الاتحاد تنها با یک شکست مقابل الوحده با گل هایی که رومارینیو زده بود صدرنشین گروهش شد.

با حذف شدن استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن تنها نماینده ایران در این رقابت ها شد. این تیم ایرانی در مرحله گروهی بدون شکست با کسب 12 امتیاز صدرنشین گروهش شد.

ذوب آهن 4 بار در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است و در سال گذشته نیز این اتفاق رخ داد. بهترین نتیجه ای که در لیگ قهرمانان کسب کرد به سال 2010 برمی گردد که به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد ولی از نماینده کره جنوبی شکست خورد و نایب قهرمان شد.

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن خاطرات خوبی را در ورزشگاه زعبیل دارد چون او موفق شد در هفته سوم مرحله گروهی الوصل را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار