PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
در پی توضیحات منتشره در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال درخصوص افشای قرارداد برخی از بازیکنان آن باشگاه و انتساب علت آن به هیات فوتبال استان تهران موارد مطالبی منتشر شده است.

کیهان ورزشی-

هیات فوتبال استان تهران در پی توضیحات منتشره در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال درخصوص افشای قرارداد برخی از بازیکنان آن باشگاه و انتساب علت آن به هیات فوتبال استان تهران موارد مطالبی را منتشر کرد:

هیات فوتبال استان تهران و تمامی کارکنان آن همچون گذشته خود را موظف به رعایت حریم و اطلاعات اشخاص می‌داند.

محل ثبت نام و ثبت قراردادها درساختمان هیئت فوتبال مجزا بوده و خبرنگاران محترم پس از ثبت قرارداد با هماهنگی باشگاهها به مصاحبه با افراد می‌پردازند.

با توجه به تدابیر اخذ شده در هیات فوتبال در طول بیش از یک دهه فعالیت و احراز برگه های شناسه فردی افراد، تاکنون حتی موردی از اطلاعات اشخاص یا باشگاه ها از این هیات منتشر نشده است.

باتوجه به بی انضباطی نماینده و پراکندگی اسناد باشگاه استقلال در هنگام ثبت قراردادهای آن باشگاه، مسئولین این هیات ضمن تذکرات جدی خواستار انضباط و رازداری نماینده آن باشگاه شدند.

لذا هیات فوتبال استان تهران همانند گذشته ضمن رازداری و محرمانه نگه داشتن کلیه اطلاعات، به کلیه باشگاه ها توصیه می نماید تا با رعایت نظم و انضباط و عدم پراکنده نمودن برگه های قرارداد و فرم های تایید سوابق فردی افراد در هنگام حضور در هیات فوتبال از حفظ حریم افراد اطمینان حاصل نمایند.


مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار