PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم و نقل و انتقالات باشگاه صحبت کرد و از هواداران خواست بازیکنان جوان تیم‌شان را حمایت کنند.

کیهان ورزشی-

جواد زرینچه این روزها نزدیک ترین ایرانی به آندره آ استراماچونی است.

وی معتقد است هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری بادی از تیم شان حمایت کنند.

جواد زرینچه در گفت و گویی شرکت کرده که متن آن را در ادامه می خوانید:

*الحمدالله شرایط تیم خوب است و برعکس شایعاتی که در برخی رسانه ها درباره استقلال مطرح می شود مشکلی ندارم و برای بازی اول برابر ماشین سازی آماده می شویم.از روزیکه بنده به مجموعه اضافه شده ام مشکلی در تیم ندیده ام و هر کسی کار خودش را انجام می دهد.

*تنها مشکل ما مصدومیت شیخ دیاباته است و قرار است تا فردا تکلیف این بازیکن مشخص شود. دانشگر هم از روز شنیه استارت می زند تا وضعیتش مشخص شود.

*درباره مذاکره باشگاه با امید ابراهیمی خبری ندارم و مسایل فنی هم به سرمربی تیم برمی گردد اما از نظر من امید بازیکن بزرگی است و اگر در ایران بازی کند دوست داریم در استقلال باشد.

* پرونده نقل و انتقالات م هنوز بسته نشده است. ما برای جدب بازیکن جدید جای خالی داریم و در ابتدا به دنبال یک مهاجم کاذب که در کنار شیخ باشد هستیم و در پست مدافع چپ نیز بازیکن می خواهیم که باشگاه در تلاش است این نفرات جذب شوند.

* میلیچ که قرار است فردا در ایفمارک حاضر شود توانایی بازی در دو پست هافبک چپ و دفاع چپ را دارد.

* درباره آقای استراماچونی و بحث هایی که روزهای گذشته مطرح شده باید به شما بگویم این مباحث همواره در استقلال بوده است. در زمان مربیاین بزرگ قبلی مثل مرحوم پروحیدری، آقایان قلعه نویی، مظلومی و ... همواره این مشکلات بوده و من و شما یک روز را هم سراغ نداریم که استقلال مشکلاتی را نداشته باشد اما این مشکلات به آن شکلی که برخی رسانه ها مطرح می کنند نیست. آقای فتحی و دیگر مدیران باشگاه شبانه روز در تلاشند تا مشکلات به حداقل برسد.

*هواداران استقلال باید بدانند که امسال به حمایت شان خیلی نیاز داریم. هوادار چه از آقا فتحی، سرمربی تیم و بنده خوشش بیاید و چه نیاید الان استقلال از همه ما مهمتر است. ما به این حمایت از هفته اول نیاز داریم.

*

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها