PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره آخرین وضعیت تیمش و موضوعات پیرامون زردپوشان دیار زاینده‌رود صحبت‌هایی را مطرح کرد
کیهان ورزشی-

 سپاهان اصفهان که در اولین دیدار خود در لیگ برتر نوزدهم میهمان شاهین بوشهر خواهد بود به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی گام به این رقابتها می گذارد اما سرمربی زردپوشان مثل سالهای قبل معتقد است که هیچ مربی ای در دنیا قول قهرمانی نمی دهد.

امیر قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: در ابتدا عید غدیر را به مردم ایران پیشاپیش تبریک می گویم. تیم ما در یارگیری عملکرد خوبی داشته و بر اساس برنامه ای که داشتیم کارهای خود را پیش بردیم اما تعویق لیگ برتر به ضرر ما شد. البته تیم هایی چون ما که از شش هفته زمان آمادگی خود نهایت استفاده را بردند مثل ما متضرر شدند. در این شرایط یک مقدار کار ما فرسایشی شد اما خوشحالم که با فرم خوبی به لیگ می رویم هرچند قرار است بعد از دو هفته مسابقات باز هم تعطیل شود و این نیز ضرر می‌زند.

وی درباره شناخت خود از شاهین بوشهر گفت: ما بیشتر از آقای ویسی سرمربی آنها شناخت داریم. می دانیم این مربی همواره برای تیم های خود برنامه دارد اما الان زود است که درباره تیم ها قضاوت کنیم. باید تا هفته ششم صبر کرد و بعد ارزیابی کرد.

قلعه نویی درباره این موضوع که لیگ نوزدهم سخت ترین لیگ سالهای اخیر برای مدعیان قهرمانی خواهد بود گفت: بله؛ بنده هم موافق این موضوع هستم اما خوشحالم که ما بازیکنانی داریم که می توانند از خودشان انعطاف نشان دهند و در شرایط مختلف و در سرما و گرما تاکتیک‌های ما را اجرا کنند.

وی درباره امید ابراهیمی و امید نورافکن که صحبت از حضورشان در سپاهان است گفت: اجازه بدهید تا قطعی نشده صحبتی نکنیم اما بنده هر دوی این بازیکنان را می خواهم و شاگرد خودم بوده اند. البته می دانیم چند تیم دیگر هم به دنبال این نفرات هستند.

قلعه نویی درباره هشدار روز گذشته کمیته انضباطی گفت: هشدار دادند دیگر! بنده حرف ناحقی نزدم.

وی درباره شانس قهرمانی سپاهان گفت: ما پارسال هم شانس اول قهرمانی بودیم اما یکسری رفتارها این اجازه را به ما نداد. البته بنده معتقدم هیچ مربی ای در دنیا نیست که قول قهرمانی بدهد. من هم اگر قول قهرمانی بدهم مربی نیستم. تیم رئال با آن عظمت و پس از چند سال درخشش افت کرد و این برای تمام تیم های دنیا پیش می آید اما در یک جمله می توانم بگویم از داشتن این تیم خوشحالم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها