PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۴۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
در فوتبال اسکاتلند اتفاق بسیار جالب و خاطره‌انگیزی رخ داده و در یکی از مسابقات، سرمربی تیم بازیکنش را از میدان خارج و خودش به جای او به میدان رفت.
کیهان ورزشی-

اتفاقات خاطره‌انگیز در فوتبال بسیار رخ می‌دهد اما برخی از این اتفاقات در تاریخ برای همیشه ماندگار می‌شوند؛ از جمله حضور یک سرمربی به عنوان بازیکن در زمین مسابقه!

«دنی لنون» سرمربی 50 ساله تیم «کلاید» به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم در دیدار برابر تیم جوانان سلتیک، خودش را به میدان فرستاد. این اتفاق به بحران مصدومیت‌ها در تیم کلاید باز می‌گردد؛ جایی که نیمکت این تیم در این مسابقه تنها از چهار بازیکن به همراه یک دروازه‌بان تستی بهره می‌برد و همین امر موجب شد تا سرمربی تیم نام خود را در لیست بازیکنان ثبت کند!

علیرغم این اتفاق و در اتفاقی عجیب، کلاید موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم جوانان سلتیک را شکست دهد و راهی مرحله بعد جام گلاسکو شود. «دنی لنون» که در 39 سالگی یعنی 11 سال پیش رسماً بازنشسته شده بود، در دقیقه 76 به عنوان بازیکن جانشین در 50 سالگی به میدان رفت تا اتفاقی تاریخی را رقم بزند. او در زمین برابر «آرمسترانگ اوکوفلکس» 17 ساله و مستعد قرار گرفت و با مهار او در حفظ نتیجه بازی کمک کرد.

کلاید در جدول لیگ اسکاتلند در رتبه آخر است و به همین خاطر با جدیت کامل و با علم بر اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد، وارد تورنمنت گلاسکو شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار