فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دشواری کار تیمش در مصاف هفته جاری مقابل تراکتور تبریز اذعان کرد.

کیهان ورزشی-


گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) سرخپوشان در مورد بازی برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: اولین بازی آنها را دیدم. بازیکنان جدیدی را گرفتند که یکی از آنها قطعاً به میدان می‌رود. سال پیش به آنها باختیم و شرایط سخت است!

 کالدرون در حالی از شکست پرسپولیس مقابل تراکتور یاد کرده است که این تیم فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سرخپوشان تبریزی به نتیجه تساوی رضایت داد.

می‌دانم در تبریز یک فینال دیگر پیش رو داریم
وی در ادامه افزود: از وضعیت ورزشگاه تبریز خبر دارم و می‌دانم که در آنجا یک فینال دیگر در پیش داریم. همان‌طور که قبلاً گفته‌ام هر بازی در لیگ برای ما حکم فینال را دارد و باید تلاش کنیم این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم. با تمام احترامی که برای حریف‌مان قائلم، اما ما فقط برای برد به تبریز می‌رویم.

بازی ما و تراکتور 6 امتیازی است
کالدرون در واکنش به طرح این موضوع که پرسپولیس فصل پیش به تراکتور نباخته است و به نظر می‌رسد اطلاعات اشتباه به وی می‌دهند و اینکه تیمش چقدر برای این بازی آماده است، خاطر نشان کرد: در هر صورت تراکتور از جمله تیم‌هایی است که برای قهرمانی در لیگ هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته است. در این سو ما هم می‌خواهیم قهرمانی‌های‌مان را تکرار کنیم و با این شرایط بازی روز جمعه شش امتیازی است.

برای بازی روز جمعه تغییرات زیادی نخواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا قصد دارد ترکیب تیمش را برای بازی روز جمعه دستخوش تغییراتی کند یا خیر، یادآور شد: ترکیب تیم را در روز بازی خواهید دید. فقط می‌توانم بگویم که تغییرات زیادی نخواهیم داشت. در حال حاضر شناخت من از بازیکنان بیشتر شده و آنها هم با تفکرات من آشناتر شده‌اند. همان طور که قبلا گفته‌ام ما 16 بازیکن آماده در اختیار داریم که از بین آنها 11 نفر بازی می‌کنند. در این شرایط مطمئناً تغییراتی جزئی در ترکیب خواهیم داشت. در واقع این روش ایده‌آل من است که از 16 بازیکن آماده بهترین بازی را بگیرم و هر یک از این نفرات می‌توانند در ترکیب اصلی باشند.

باید وضعیت جونیور براندائو را بررسی کنیم
وی درباره آخرین وضعیت جونیور و اینکه او چقدر شانس دارد که مقابل تراکتور به میدان برود، تصریح کرد: جونیور در تمرین روز گذشته تیم از ناحیه زانو مصدوم شد و مشخص نیست بتواند امروز با ما تمرین خواهد کرد یا نه. باید وضعیت او را بسنجیم.

تمام تیم‌ها با انگیزه خیلی بالا برای توقف ما در زمین حاضر می‌شوند
کالدرون راجع به اینکه تراکتور با انگیزه بالا به مصاف پرسپولیس خواهد آمد، اظهار داشت: صد درصد همین‌طور است. شرایط پرسپولیس بعد از چند قهرمانی پی‌درپی طوری است که تمام تیم‌ها با انگیزه خیلی بالا برای توقف این تیم مقابلش حاضر می‌شوند. خیلی خوشحالم که این شرایط وجود دارد و به این خاطر اعتقاد دارم هر بازی حکم فینال را برای ما دارد.

حتماً کیفیت توپ‌ها خوب نیست که بازیکنان معترض هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض بازیکنان به توپ‌های مسابقات لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: بله، شنیده‌ام که بازیکنان اعتراض دارند و حتماً کیفیت توپ‌ها خوب نیست که آنها معترض هستند. من حق را به شاگردانم می‌دهم و از مسئولان مربوطه می‌خواهم به این مسئله رسیدگی کنند. کیفیت توپ‌ها در کیفیت بازی‌ها اهمیت فراوانی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار