PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۴۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
«استوری» دردسرساز ۲ بازیکن استقلال با خشم آندره آ استراماچونی همراه شد و او این بازیکنان را به دلیل تخلفات انضباطی با جرایمی روبه‌رو کرد.
کیهان ورزشی-
«آندره آ  استراماچونی» سرمربی ایتالیایی آبی پوشان «رضا آذری» و «سینا خادم پور» ۲ بازیکن این تیم را به دلیل تخلفات انضباطی با جرایمی روبه‌رو کرد.
سرمربی استقلال برنامه تمرینی را برای بازیکنانش تدوین و به آنها توصیه کرده است تحت هیچ شرایطی حق ندارند خارج از آن به تمرین بپردازند.
استراماچونی چند هفته پیش  به بازیکنانش هشدار داده بود بازیکنی که خلاف مقررات او عمل کند با جریمه روبه‌رو خواهد شد.
سرمربی استقلال بر این باور است که جلسات تمرینی استقلال به اندازه کافی به میزان آمادگی بازیکنان کمک می‌کند و آنها نیازی ندارند برای رسیدن به شرایط جسمانی بهتر به طور اختصاصی تمرین کنند.
دو بازیکن استقلال که از سوی استراماچونی با جریمه روبه‌رو شدند چند ساعت پس از پایان تمرین استقلال و در شرایطی که استراماچونی به بازیکنانش استراحت داده بود، تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.
«رضا آذری» و «سینا خادم پور» که از این تمرین اختصاصی‌ در صفحه شخصی‌شان در شبکه اجتماعی اینستاگرام «استوری» گذاشته بودند هرگز نمی‌دانستند با خشم استراماچونی روبه‌رو خواهند شد.
امروز و پیش از اینکه تمرین استقلال شروع شود، استراماچونی این بازیکنان را مورد بازخواست قرارداد. او از آنها پیرامون این رفتارشان سوال پرسید و بازیکنان جوان استقلال از سرمربی تیم‌شان عذرخواهی کردند.
استراماچونی از مسئولان استقلال خواست برای این ۲ بازیکن جرایمی در نظر گرفته شود تا از این پس بازیکنی قوانین انضباطی‌اش را نقض نکند.
به نظر می‌رسد استراماچونی که یک مربی کاملا حرفه‌ای  و باهوش است، حتی در فضای مجازی بازیکنان استقلال را تحت نظر دارد تا از کوچک‌ترین مسائل مربوط به آنها نیز بی خبر نماند.
به احتمال زیاد نام این ۲ بازیکن برای بازی با فولاد خوزستان از فهرست ۱۸ نفره استقلال کنار گذاشته خواهد شد.
استقلال پنچ‌شنبه هفتم شهریور ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.
استقلال در اولین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب ماشین سازی تبریز شد.

برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار