PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم به شرایط فنی مطلوب من نرسیده است و باید برای قرار گرفتن در بهترین فرم، تلاش زیادی انجام دهیم.
کیهان ورزشی-
«گابریل کالدرون» امروز (چهارشنبه) در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پس از چند روز تعطیلی کارمان را از سر گرفتیم و سایر نفرات که در اردوی تیم ملی بودند نیز فردا به ما اضافه می‌شوند.

وی گفت: در تعطیلات لیگ، یک بازی دوستانه با سایپا داشتیم که برای ما مفید بود تا بتوانیم نفرات را به هماهنگی بیشتر برسانیم.

کالدرون در خصوص سومین دیدار تیمش در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، توضیح داد: می دانیم که حریف قدرتمندی داریم و باید تمامی بازی‌های پیش‌رو که حکم فینال دارد را برنده شویم. به خصوص پس از شکست برابر تراکتور، اکنون تنها برد می‌خواهیم.

وی افزود: در ادامه نیز شهرآورد را خواهیم داشت که می‌دانیم در تمامی کشورها بازی تیم‌های بزرگ و همشهری از اهمیت زیادی برخوردار است.

کالدورن در مورد دیدارش با «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی سابق پرسپولیس در اجلاس چین، گفت: در مورد فوتبال صحبت کرده و تجربیات حضور در عربستان و ایران را به یکدیگر منتقل کردیم.

این مربی آرژانتینی در مورد صحبت‌هایش مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی دیگر، گفت: دیگر نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم و با همین نفراتی که داریم کار را ادامه می‌دهیم. اکنون «جونیور» مهاجم برزیلی ما به شرایط مطلوب نزدیک‌می شود و در دیدار تدارکاتی برابر سایپا نیز عملکرد مناسبی داشت.

وی در مورد حضور «علیرضا بیرانوند» در کمیته انضباطی و احتمال محرومیت او، عنوان کرد: به تصمیماتی که گرفته شود احترام می‌گذاریم و محرومیت امکان دارد برای بازیکنان هر تیمی باشد.

این مربی آرژانتینی در مورد مطالبات او و بازیکنان از باشگاه پرسپولیس، گفت: بعد از این چند روزی که استراحت داشتیم، دید مثبتی دارم و فکر می‌کنم مسائل مالی بزودی و قبل از دربی حل می‌شود. سعی می‌کنم تیم پیشرفت داشته باشد و به چیزی که می‌خواهیم نزدیک شویم و مسائل مالی نیز برعهده مدیریت است و من نباید در مور آن حرف بزنم.

کالدرون در خصوص اینکه گفته می‌شود وی «فرشاد احمدازده» را به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشت، اظهار داشت: او آسیب‌دیدگی داشت و چند روز استراحت کرد. احمدزاده در دیدار تدارکاتی برابر سایپا ۸۰ دقیقه بازی کرد و اگر بازیکنی مشکل انضباطی داشته باشد، همه متوجه می‌شوند.

وی در مورد حضور در مراسم عزاداری محرم، گفت: برای من امتیاز است که فرهنگ ایرانی را بشناسم و با آن زندگی کنم. می‌دانم در این کشور تمدن شکل گرفته و این شانس بزرگی است که در ایران هستم.

برچسب ها: کالدرون ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار