PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهر خودرو گفت: نباید در ضدحملات غافلگیر حریفان شویم.
کیهان ورزشی-

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز گفت: خوشحالم که در تبریز هستم شهری زیبا و دوست داشتنی، به نوبه خودم ایام سوگواری امام حسین(ع) را هم تسلیت می گویم. برای بازی فردا باید خوب باشیم و می‌دانیم بازی سختی داریم.

وی در ادامه داد: 2 بازی که از ماشین سازی دیدم که مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هرتیمی را می تواند غافلگیر کند. نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافلگیر شویم.

سرمربی شهرخودرو تاکید کرد: امیدوارم بازی خوبی ارایه بدهیم. مشکلاتی مثل مصدومیت داریم و دور بودن برخی از بازیکنان ملی و امید از تمرینات، 7-8 بازیکن ما از تمرینات دور بوده اند و سایر نفرات ما خیلی خوب کار کرده اند. فردا مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم و سه امتیاز حساس برای ما خیلی مهم و حیاتی است و امیدوارم با یک بازی خوب و تمرکز بالا و ذهن قوی سه امتیاز را بگیریم.

خبرنگاری از حاضرین خواست صلواتی برای شفای مدیرعامل بیمار ماشین سازی فرستاده شود و سپس در مورد شرایط فنی شهر خودرو از فصل گذشته، گفت: با توجه به اینکه تیم ما فصل گذشته شکل خوبی گرفت و آسیایی شد. انتظار خودم از بازیکنان بیشتر شده است و بازیکنان انتظارات را از خودشان با عملکردی که داشتند بالا بردند. با وجود امکاناتی که داشتیم بازیکنان در هر بازی با تمام وجودشان بازی کردند و به این نتیجه رسیدند که می توانیم در هر بازی پیروز شویم. این ذهنیت وجود دارد و قویتر از فصل گذشته هم شده است. همه بازیکنانم مشتاق هستند که قابلیت های خودشان را به نمایش بگذارند. به همین دلیل راحت تر در مورد برد صحبت می کنیم و برای گرفتن سه امتیاز صحبت می کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه مدعی قهرمانی هستید یا نه گفت: اینکه مدعی قهرمانی باشیم یا نباشیم و مردم چه فکر می کنند برایم مهم نیست مهم این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند و برای برد بازی می کنند و با ذهنیتی قوی وارد میدان می شوند و از نظر جسمی و ذهنی با قدرت وارد میدان می شوند و برای گرفتن سه امتیاز تلاش می کنند. از الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی و مدعی قهرمانی صحبت کنیم. برخی تیم‌ها هزینه های هنگفت و زیادی برای قهرمانی انجام داده اند و بازیکنان خوبی گرفته اند. ما با توجه به محدودیت هایی که داریم نشان دادیم که این موانع قابل عبور هستند و می توانیم با پشت سر گذاشتن آنها موفق شویم. وقفه لیگ از یک طرف به سود ما شد زیرا 2 بازیکن مصدوم ما به مسابقات رسیدند اما دو بازیکن دیگر هنوز مصدوم هستند. البته این وقفه با روند رو به رشد ما مقابله کرد و یک بازی تدارکاتی خوب هم با سپاهان داشتیم.

سرمربی ماشین سازی در مورد نام مصدومان و محرومان تیمش در بازی با ماشین سازی گفت: این را فردا متوجه می شوید. دو مصدوم داریم و دو بازیکن تیم امیدمان و دو بازیکن تیم ملی جوانان هم امروز رسیدند. محروم هم نداریم.

گل محمدی گفت: هر برد برای ما ارزشمند است فردا هم بازی راحتی نداریم و تا سوت پایان مسابقه فردا استرس برد داریم. از نظر جسمانی و روحی در شرایط خوبی هستیم. همیشه معتقدم که تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند بازی خوب و جوانمردانه ای را انجام بدهیم تا همه لذت ببرند.

گل محمدی در مورد سوالی در مورد تیم ملی گفت: طبق قوانین سازمان لیگ امکان پاسخگویی به سوالاتی غیر از مسابقه فردا نداریم.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار