ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
تیم ملی والیبال ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم به دست آورد.
کیهان ورزشی-
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران به مصاف قطر رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران به پایان رسید.

ایگور کولاکوویچ بر خلاف بازی با سری‌لانکا، در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اصلی به میدان فرستاد و از میان بازیکنان اصلی تیم ملی فقط به سیدمحمد موسوی استراحت داد. سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان ترکیب شروع‌کننده ایران در این بازی بودند.

این مسابقه هم مانند دیروز با استقبال بسیار سرد تماشاگران روبرو شد. تعداد کل تماشاگران حاضر در سالن آزادی به زحمت به ۴۰۰ نفر می‌رسید. بخش زیادی از جایگاه تماشاگران زن هم مانند دیروز خالی است. این اتفاق درحالی رخ داده است که در سایت فروش بلیت مسابقات، امکان خرید بلیت این بخش وجود نداشت زیرا خریداران با این پیغام روبرو می‌شدند که بلیت‌های بخش زنان پر شده است.

با این نتیجه ایران با کسب دومین پیروزی خود، به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کرد. هشت تیم برتر این رقابت‌ها، در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز شرکت می‌کنند. مسابقات انتخابی المپیک از ۱۷ تا ۲۳ دی در چین برگزار خواهد شد و تیم برتر قاره آسیا به المپیک می‌رود.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا می‌رود.

دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا درحالی برگزار شد که همچنان خبری از پخش سرود ملی کشورها نیست. این اتفاق درحالی است که بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی والیبال، پیش از تمام مسابقات باید سرود ملی دو تیم شرکت‌کننده پخش شود.

برچسب ها: تیم ملی والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها