فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
استقلال موفق شد در دیداری از هفته ششم لیگ برتر گل‌گهر سیرجان را با حساب 2 بر 1 شکست دهد.
کیهان ورزشی-

در دیداری از هفته ششم لیگ برتر، استقلال در روزی که میزبان گل‌گهر سیرجان بود این تیم را با حساب 2 بر 1 شکست دهد.

استقلال که با لشکری از بازیکنان محروم و مصدوم و در غیاب سرمربی و تماشاگران خود در این بازی به میدان رفته بود خیلی زود روی یک کار تیمی و با اشتباه دروازه‌بان گل‌گهر توسط میلیچ به گل رسید. با این حال طبق روند بازی‌های قبلی خود، برتری این تیم تنها چند دقیقه دوام آورد و گل‌گهر با یک پنالتی عجیب و توسط بهنام برزای به گل رسید تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود. نیمه اول پس از دو گل دقایق ابتدایی، صحنه حساس دیگری روی دروازه دو تیم نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

استراماچونی در زمان استراحت بین دو نیمه دو تغییر را در ترکیب استقلال اعمال کرد و زکی‌پور و تبریزی به ترکیب این تیم اضافه شدند. آبی‌ها خیلی زود و باز هم روی اشتباه دروازه‌بان گل‌گهر موفق به گلزنی شدند و این بار مهدی قائدی دروازه گل‌گهر را باز کرد. پس از این گل، آبی‌ها به دنبال کنترل جریان بازی بودند و در این راستا نیز موفق عمل کردند. تعویض‌های تهاجمی وینگو در این بازی نیز تاثیری در جریان بازی نداشت و این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها دومین پیروزی متوالی خود در فصل جاری و نخستین پیروزی خود در لیگ نوزدهم را جشن بگیرند.

با سه امتیاز این بازی 6 امتیازی شد و از قعر جدول فاصله گرفت. گل‌گهر نیز با قبول شکست 3 امتیازی ماند تا وضعیت این تیم همچنان بحرانی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار