PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
توپچی‌های لندن موفق شدند در دیداری دشوار مقابل بورنموث به پیروزی رسیده و به رده سوم جدول صعود کنند.
کیهان ورزشی-

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات، میزبان بورنموث بود که این بازی در نهایت با پیروزی ۰-۱  توپچی‌های لندن به پایان رسید.

بازی از همان ابتدا بازی زیبایی بود و میزبان سرعت بالایی به بازی داده بود. در دقیقه ۶، ضربه کات‌دار و زیبای اوبامیانگ از پشت محوطه جریمه، با اختلافی اندک به بیرون رفت. اما ۳ دقیقه بعد آرسنال به گل اول دست یافت. نیکلاس په‌په کرنر خطرناکی را روی دروازه بورنموث ارسال کرد و داوید لوئیز با یک ضربه سر دروازه آرون رامسدیل را گشود تا میزبان خیلی زود پیش بیافتد.

در دقیقه ۱۹، په‌په با ساکا یک و دو کرد و از گوشه محوطه جریمه ضربه کات‌دار و زیبای خود را راهی دروازه کرد اما توپ با اختلافی اندک از کنار تیرک دروازه بورنموث به بیرون رفت. دقایقی بعد په‌په این بار در محوطه جریمه توسط دیگو ریکو سرنگون شد اما داور پس از بررسی VAR، تنها یک کرنر برای توپچی‌ها اعلام کرد.

میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع چندلایه بورنموث اجازه خلق موقعیت را به ستاره‌های تیم اونای امری نمی‌داد. در دقیقه ۴۳، په‌په باز هم در محوطه جریمه به زمین افتاد اما باز هم VAR صحنه را بررسی کرد و آقا اتکینسون تصمیم گرفت تا پنالتی اعلام نکند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازی دو تیم در نیمه دوم هم پایاپای بود در دقیقه ۵۱، حرکت ترکیبی بازیکنان بورنموث و پاس کات‌بک خطرناک کالوم چیمبرز به هم‌تیمی‌هایش نرسید تا این فرصت طلایی برای میهمان از دست برود. خط دفاع آرسنال به رهبری داوید لوئیز در نیمه دوم پرکارتر بوده و بورنموث هم‌چنان برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد.

امری با آوردن چهره‌هایی مثل گابریل مارتینلی و جو ویلاک تیمش را جوان‌تر و تازه نفس‌تر کرد تا توپچی‌ها از برتری خود در این بازی محافظت کنند. نیمه دوم بازی چندان زیبایی را از دو تیم شاهد نبودیم و زور هیچ‌یک از دو تیم به دیگری نمی‌رسید. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا آرسنال با این پیروزی ۱۵ امتیازی شده و به رده سوم جدول لیگ جزیره صعود کند.
برچسب ها: آرسنال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار