PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
وولورهمپتون موفق با یک نمایش بی‌نقص و حساب‌شده، منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد تا شرایط برای سیتی در ادامه فصل دشوار شود.
کیهان ورزشی-

در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی مدعی در ورزشگاه اتحاد میزبان وولورهمپتون بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲-۰ شاگردان نونو اسپریتو سانتو همراه بود.

دیدار دو تیم مطابق انتظار سرعت بالایی داشت و در دقیقه ۵، روی پاس زیبای آداما ترائوره، پاتریک کوترونه در شرایط تک به تک با یک ضربه بی‌دقت اولین فرصت میهمان را از دست داد. منچسترسیتی بازی را در اختیار گرفته بود و در دقیقه ۱۷، ضربه خطرناک داوید سیلوا با برخورد به مدافعین راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقایقی بعد روی یک ضدحمله خطرناک رائول خیمنز در حالی که شرایطی ایده‌آل داشت با واکنش ادرسون مواجه شد و در برگشت نیز فرناندینیو در مسیر ضربه کوترونه قرار گرفت تا خطر از سر سیتیزن‌ها رد شود. گرگ‌ها رو ضدحملات بسیار خطرناک بودند و چندین و چند بار دروازه سیتی را به شدت تهدید کردند.

در دقیقه ۲۹، سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه ایلکای گوندوغان از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی هم‌چنان مساوی پیش برود. چند دقیقه بعد، این بار ضربه ژائو کانسلو از روی دروازه پاتریسیو به بیرون رفت. تلاش‌های سیتی ادامه داشت اما حملات خطرناک آنها در آخرین لحظه توسط مدافعین وولوز قطع می‌شد. در دقایق پایانی نیمه اول ضربه راه دور زیبای کایل واکر در اختیار پاتریسیو قرار گرفت تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم روند بازی تغییر نکرد و وولوز با دفاع منسجم خود، چشم به ضدحملات داشت و در سوی مقابل، سیتیزن‌ها با حفظ توپ سعی در یافتن فضا پشت مدافعین حریف داشتند. گواردیولا زینچنکو و برناردو سیلوا را به بازی آورد تا تیمش هجومی‌تر شود.

در دقیقه ۶۷، ضربه آزاد زیبای داوید سیلوا به تیر افقی برخورد کرد اما در برگشت باز هم روی ارسال از چپ، توپ مقابل دروازه بورنموث نصفه و نیمه دور شد تا ضربه استرلینگ هم به پشت هم‌تیمی‌اش برخورد کند. در نهایت ضربه داوید سیلوا نیز از روی دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران حاضر در اتحاد، بلند شود. اما گل‌نزدن‌های سیتی سرانجام کار دستش داد. در دقیقه ۷۹، روی یک ضدحمله مرگبار، رائول خیمنز با گذشتن از سد اوتامندی توپ را به آداما ترائوره پاس داد تا او با یک ضربه دقیق زمینی گل برتری وولوز را به ثمر برساند.

دقایقی بعد روی ارسال از سمت راست و ضربه سر عالی آگوئرو، سنگربان پرتغالی دروازه گرگ‌ها را نجات داد. سیتیزن‌ها بی‌وقفه حملات خود را ادامه دادند اما خط دفاعی وولورهمپتون بی‌نقص عمل می‌کرد. در ادامه و در دقیقه ۹۴، باز هم روی پاس زیبای خیمنز، آداما ترائوره با ادرسون تک به تک شد و موفق شد گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند تا تکلیف این بازی مشخص شود. در ادامه اتفاقی رخ نداد و سیتیزن‌ها دومین شکست فصل را مقابل وولوز تجربه کردند.
برچسب ها: منچسترسیتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار