PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اظهارات مدیرعامل این باشگاه دلایل اختلافاتش را مطرح کرد.
کیهان ورزشی- 

مهدی تارتار در واکنش به اظهارات مهران نصیریان‌دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: قصد نداشتم برخی صحبت‌ها را مطرح کنم ولی حالا که حرف‌هایی به میان آمده باید از روز اول که به باشگاه نفت مسجد سلیمان قرارداد بستم تا روزی که این مشکلات به وجود آمده را مطرح کنم تا افکار عمومی در جریان این اتفاقات قرار بگیرند. روزی که اعضای هیأت مدیره باشگاه به تهران آمدند تا با من قرارداد بسته شود  به آنها گفتم آیا مشکلات مالی دارید یا نه؟ من در پارس جنوبی مشکلات مالی زیادی را تجربه کرده بودم و دیگر تحمل مشکلات مالی را نداشتم. اما اعضای هیأت مدیره این باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان که به صورت تلفنی با من صحبت می‌کرد، گفتند که  ما هیچ مشکل مالی نخواهیم داشت. قرار بود دو هفته بعد از قرارداد 50 درصد از مبلغ قرارداد من و محمد طیبی داده شود که 50 درصد طیبی را دادند اما 50 درصد من را ندادند. 

وی ادام داد: تمرینات شروع شد و همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت با تاخیر 20 روزه به جای 50 درصد 37 درصد از توافق ما را به من دادند و این در حالی است که در قرارداد من قید شده بود که اگر 50 درصد را تا زمانی که توافق کرده بودیم ندهند می‌توانم قراردادم را یکطرفه فسخ کنم. من می‌دانستم که چنین مشکلاتی وجود دارد و به همین دلیل این بند را در قراردادم قید کردم. همین حالا یک چک به من دادند تا 50 درصد قراردادم تکمیل شود که تاریخ این چک برای 27 تیر ماه بود که پرداخت نشد. من قصد نداشتم خیلی از مسائل را باز کنم و حتی در مصاحبه شب گذشته با خبرگزاری فارس علت تصمیمم را مشکلات شخصی عنوان کردم تا کار برای این باشگاه و مربی بعدی‌اش سخت نشود. با این همه شنیدم که مدیرعامل باشگاه امروز مصاحبه کرده و گفته که ما به تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم اما من این حرفها را زدم که بگویم به تعهدات عمل نشد هر چند من مشکلی هم با این قضیه نداشتم. من به کادرم و بازیکنانم قول داده بودم تا پایان شهریور تعهدات باشگاه نسبت به آنها عملی خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان هم به حق نسبت به این مسئله معترض بودند. 

سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد:‌بازیکنان من بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و نتایج خوبی هم گرفتند. این در حالی است که من به آنها بارها گفتم صبور باشید چون قرار است پول به باشگاه بیاید ولی وقتی این اتفاق رخ نداد تصمیم گرفتم در بازی با گل گهر در جام حذفی برای آخرین بار روی نیمکت بنشینم اما همه ناراحتی من از این جا به بعد آغاز شد. کسی که با من قرارداد بسته بود به من گفت که 2 میلیارد تومان به حساب باشگاه آمده و این پول را بین بازیکنان تقسیم کنید تا ما هم بتوانیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. این مسئله باعث شد تا من به دستیاران و بازیکنانم بگویم که بعد از بازی با گل‌گهر پول به حساب باشگاه می‌آید و همه مشکلات از اینجا آغاز شد. آقایان به من گفتند مثل کوه پشت تو هستیم و این دو میلیارد را به بازیکنان بدهید تا خیال همه راحت باشد. قرار بود قبل از بازی با پیکان این پول را به بازیکنان بدهند و به من هم قول محکم دادند اما شب قبل از بازی دیدم که بازیکنان همه ناراحت هستند چون هیچ پولی به حساب آنها نیامده بود. و این مسئله باعث شد تا من پیش بازیکنانم بدقول شوم چون من به آنها قول دادم که پول به حسابشان می‌آید. به بازیکنان گفتم که من حق شما را نگرفتم و نتوانستم این کار را انجام دهم پس به همین دلیل از باشگاه جدا می‌شوم تا بلکه مسئولان باشگاه به خودشان بیایند و بتوانند به شما پول بدهند. 

تارتار افزود:‌من خودم 37 درصد پول گرفته بودم و نمی‌توانستم از بازیکنان بخواهم بی‌پول تمرین کنند. به بازیکنان گفتم که می‌روم تا مسئولان باشگاه این قدر بدقولی نکنند. نمی‌خواهم بیشتر از این برخی مسائل را باز کنم چون برای باشگاه خوب نیست که بگویم چه بدهی‌هایی دارند. بعد از اینکه پیکان را بردیم همان شخص دوباره با من تماس گرفت و گفت من در حال انجام کارهای واریزی آن 2 میلیارد تومان هستم اما الان که سه‌شنبه 16 مهر است هیچ پولی به حساب بازیکنان نیامده و نمی‌دانم چرا باید این همه بدقولی را تحمل کنم. هیچ اعتمادی بین ما دیگر وجود ندارد و من به حرف‌های آنها اعتماد نمی‌کنم و با این شرایط نمی‌توانم به کارم در این باشگاه ادامه دهم. دست بازیکنان و هواداران را می‌بوسم اما با این شرایط و به دلیل بی‌اعتمادی که وجود دارد نمی‌توانم دیگر در این باشگاه کار کنم. 

وی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کردند که او استعفای کتبی نداده، افزود: من به سرپرست تیم زنگ زدم و به او گفتم که دیگر نمی‌آیم و حتی با وکیل باشگاه که با من قرارداد بست هم گفتم که دیگر به مسجدسلیمان برنمی‌گردم. ما نمی‌توانیم با هم همکاری کنیم و قانون در فوتبال همه چیز را مشخص می‌کند.همه چیز در قرارداد ما مشخص است و من قصد صحبت در این موارد را نداشتم ولی چون آقای نصیریان‌دوست مصاحبه کرد من هم لازم دیدم این حرف‌ها را مطرح کنم. البته این را هم بگویم که در تیم ما صداقت وجود داشت و همه بازیکنان می‌دانستند من و طیبی چگونه قرارداد بستیم. به هر حال ساک مربیان روی دوش‌شان است. من مشکلی نداشتم اما به خاطر اتفاقات رخ داده دیگر اعتمادی بین ما نیست و امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

تارتار درباره شایعه حضورش در گل‌گهر سیرجان افزود: من از دو هفته قبل درباره این مشکلات با مسئولان باشگاه دچار مشکل شدم و به دلیل اینکه سرمربی نفت مسجدسلیمان بودم با جایی مذاکره نکردم ولی به عنوان یک مربی اگر پیشنهادی به من برسد روی این پیشنهاد فکر می‌کنم چون به هر حال یک مربی هستم و باید به کارم ادامه دهم.

*فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار