PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به دانشگاه این باشگاه رفت.
کیهان ورزشی- 

محمدحسن انصاری‌فرد صبح امروز در مرکز علمی کاربردی این باشگاه حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با دانشجویان و بخش‌های مختلف این دانشگاه، با مسئولان مربوطه هم به صحبت پرداخت.

چند روز قبل بود که داریوش سودی به عنوان مشاور عالی در امور آموزشی و پژوهشی و پزشکی انصاری‌فرد انتخاب شد وقرار است او به زودی کار خود را در دانشگاه آغاز کند. این در حالی است که دانشگاه پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل حال و روز خوبی ندارد.

این دانشگاه در زمان مدیرعاملی محمد رویانیان تشکیل شد و حدود 20 رشته و 1600 دانشجو را در خود جای داده بود. در این دانشگاه رشته‌های ورزشی خاص ورزشی تدریس می‌شد اما با تغییرات مدیریتی که در پرسپولیس رخ داد این دانشگاه هم رو به زوال رفت.

در حالی که این دانشگاه با درآمدی که از دانشجویان خود داشت به صورت خودکفا اداره می‌شد حالا به روزی دچار شده که حقوق کارمندان و پرسنل این دانشگاه، را  باشگاه پرسپولیس تامین می‌کند. تعداد دانشجویان به حدود 300 نفر کاهش داشته و الان دانشگاه پرسپولیس فقط در چند رشته محدود فعالیت می‌کند.

ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل زیان‌ده بودن این دانشگاه قصد انحلال و یا واگذاری آن به بخش‌های دیگر را داشت و حالا انصاری‌فرد قصد دارد یک بار دیگر این دانشگاه را احیا کند و به همین خاطر سودی که از چهره‌های دانشگاهی است را دوباره به پرسپولیس آورده و می‌خواهد این دانشگاه باز هم فعالیت خود را همچون گذشته ادامه دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار