PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کیهان ورزشی -
مهدوی کیا در جشن ستاره های هامبورگ

بازی بزرگ خداحافظی رافائل فن درفارت یک چهره ویژه برای علاقمندان به فوتبال ایران داشت و او مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی و هامبورگ بود. یکشنبه شب در ولکس پارک اشتادیون شهر هامبورگ ستاره های سابق این تیم در قالب تیم اچ اس وی آل استار در برابر تیم رافا آل استار قرار گرفتند و یک بازی خداحافظی باشکوه را برای این ستاره هلندی رقم زدند. مهدی (مهدوی کیا) یکی از بازیکنانی بود که برای حضور در تیم ستاره های هامبورگ دعوت شده بود و در ترکیب این تیم بازی کرد.

بیش از سه هزار هوادار تیم هامبورگ برای بازی خداحافظی با فن در فارت و همچنین دیدار با دیگر ستاره های این باشگاه در سال های گذشته به ورزشگاه رفتند. در تیم ستاره های هامبورگ در این بازی رنه آدلر، استفان واشتر، اسون نیوهاس، تیم اتوبا، دنیس آوگو، دنیس دیک میر ، خالد بولهروز، دنیل فن بویتن، مارسل یانسن، دیوید یارولیم، استفان بینلیچ، نایجل دی یونگ، باستین رینهارت، کالین بنجامین، رومئو کاستلین، گای دمل، بنی لاف، آیلتون، تروچوفسکی، هیکو وسترمن، آنیس بن هتیرا، کریس تال بازی کردند.اما در ترکیب تیم رافا آل استار که متشکل از ستاره های سابق دنیای فوتبال بود نیز این ستاره ها حضور داشتند: ادوین ون درسار، اوریلیو گومز، دمی دو زئو، مارک اورمارس، رویستون درنته، آندره اویر، رود ون نیستلروی، مارک فن بومل، جیووانی فن برونکهورست، جان هیتینگا، روبین فن پرسی، رونالد دی بوئر،آرین روبن،  پاتریک کلایورت، درک کویت، تیم دو کلر، اندی فن در مایده و میشل سالگادو بازی کردند که در زمان فوتبالشان هرکدام ستاره های بزرگی در تیم های مطرح دنیای فوتبال بودند.

در این بازی برای دو تیم آیلتون، آرین روبن، تروچوفسکی ، روبن فن پرسی، رینهارت، فن در فارت ، فن نیستلروی ، فن در مایده و فن در فارت جونیور گلزنی کردند.

 تیم اچ اس وی آل استار که مهدی مهدوی کیا در آن بازی می کرد در این بازی نمادین و پرگل با نتیجه 7 بر شش مغلوب آل استار شد.


هدایت تیم ستاره های هامبورگ را توماس دال و برونو لابادیا به عهده داشتند و لوئیس فن خال روی نیمکت رافا آل استار نشسته بود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار