PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
تشکل مردم نهاد جوانان کشورهای اسلامی رفتار غیرورزشی هواداران تیم فوتبال بحرین مقابل تیم ایران که در چارچوب رقابت‌های مقدماتی برای صعود به جام جهانی۲۰۲۰ رخ داد را محکوم کرد.
کیهان ورزشی-

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، در تاریخ ۲۳ مهرماه در این منامه برگزار شد. پیش از آغاز مسابقه و به رسم همه مسابقات رسمی، سرود ملی کشورها در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نواخته می‌شود. در هنگام پخش سرود تیم ملی فوتبال ایران، هواداران بحرینی باسوت وسر صدای زیاد، مانع از به گوش رسیدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شدند.

در متن پیام این تشکل آمده است: این رفتار با روح ورزش ناسازگار است و امیدوارم در آینده کشورهای مسلمان به طور خاص در مورد ورزش، به هم احترام بگذارند. زیرا احترام جوانان کشورهای اسلامی به یکدیگر به جای نفرت پراکنی، سبب می‌شود از ورزش لذت برده و آن را توسعه دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام ما به همه جوانان به خصوص جوانان بحرینی احترام به یکدیگر است حتی اگر با عملکرد یا عقاید اشخاص دیگر یا یک کشور مخالف باشید. این رفتار تقویت برادری را به همراه دارد. البته افرادی که دست به این اقدام زدند نماینده همه جوانان بحرین نبودند و امیدواریم جوانان جهان اسلام آینده امید بخشی را برای همه به ارمغان بیاورند.


برچسب ها: ایران و بحرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار