PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا به دلیل ناآرامی‌های اخیر در کاتالونیا، دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فصل جدید را به تعویق انداخته و برای این منظور ۱۸ دسامبر (۲۷ آذرماه) را پیشنهاد داده است.
کیهان ورزشی-
دیدار مذکور قرار بود روز شنبه ۲۶ اکتبر (۴ آبان‌ماه) در نیوکمپ بارسلون برگزار شود اما لالیگا اسپانیا هفته جاری از تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید درخواست کرد تا این دیدار را به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مادرید منتقل کنند و در عوض دیدار برگشت در نیوکمپ برگزار شود البته پس از فروکش کردن ناآرامی‌ها.

«ارنستو والورده» سرمربی آبی اناری‌ها در این خصوص اظهار داشت: من و بازیکنان می‌خواهیم که بازی در نیوکمپ برگزار شود نه جایی دیگر.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پیشنهاد داده که دیدار چهارشنبه ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) برگزار شود و این در حالی است که لالیگا مصرانه معتقد است به دلیل تاثیر رسانه‌ای و پخش جهانی ال‌کلاسیکو، بهتر است این دیدار در یک روز آخر هفته برگزار شده و یه این دلیل نیز روز شنبه ۷ دسامبر (۱۶ آذر) را پیشنهاد داده است.

بدنبال رای دادگاه عالی اسپانیا مبنی بر صدور حکم حبس ۹ تا ۱۳ ساله برای ۹ رهبر استقلال‌طلب کاتالونیا به دلیل نقش داشتن در تلاش سال ۲۰۱۷ در راستای استقلال یکطرفه از اسپانیا، شهر بارسلون سه شبانه روز متوالی در آشوب و اعتراض به سر می‌برد.

برچسب ها: ال کلاسیکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها