PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
بایرن مونیخ در حالی که تا واپسین لحظات پیروزی را در چنگش داشت در نهایت به کسب یک تساوی رضایت داد.
کیهان ورزشی-

در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، آگزبورگ در خانه میزبان بایرن مونیخ بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در حالی که تنها ۲۹ ثانیه از آغاز بازی گذشته بود، روی پاس با سر رانی خدیرا، این مارکو ریشتر بود که خودش را پرتاب کرد و به زیبایی گل اول آگزبورگ را به ثمر رساند. دقایقی بعد این بار روی اشتباه زوله، باز هم ریشتر برای گلزنی موقعیت داشت اما ضربه او از کنار دروازه نویر به بیرون رفت. اما در دقیقه ۱۳، بایرن خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ارسال زیبای سرژ گنابری با ضربه سر عالی روبرت لواندوفسکی همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

بایرن برای رسیدن به گل برتری تلاش بسیاری کرد و در میانه‌های نیمه، ضربه زیبای سرژ گنابری به تیر دروازه آگزبورگ برخورد کرد تا این فرصت طلایی از دست برود. دقایقی بعد باز هم بایرن موقعیت گلزنی داشت اما در دو مرحله توپ از روی خط دروازه توسط مدافعین دور شد.

تلاش‌های بازیکنان برای گلزنی در ادامه بی‌ثمر بود و دو تیم با تساوی ۱-۱ به رختکن رفتند.

اما بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتری آغاز کرد و در دقیقه ۴۹، سرژ گنابری با یک حرکت در عرض و یک ضربه کات‌دار تماشایی دروازه کوبک را باز کرد تا میهمان از حریف پیش بیافتد. دقایقی بعد باز هم روی نفوذ و پاس زمینی عالی گنابری، فیلیپه کوتینیو از فاصله‌ای نزدیک ضربه خود را زد اما کوبک با یک واکنش خیره‌کننده مانع از بیشتر شدن اختلاف شد. سرژ گنابری ستاره اول بایرن در این بازی بود و در دقیقه ۶۰، باز هم روی همکاری او با لواندوفسکی، ضربه زمینی و زاویه بسته او با واکنش سنگربان چکی آگزبورک راهی به دروازه پیدا نکرد.

تلاش‌های دو تیم ادامه داشت و در دقیقه ۷۸ روی پاس عالی لواندوفسکی، کینزلی کومان در شرایط تک به تک نتوانست دروازه را باز کند و کوبک باز هم ناجی تیمش شد. در دقایقی پایانی آگزبورگ بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما واکنش استثنایی مانوئل نویر میزبان را ناکام گذاشت. لحظاتی بعد این توماس مولر بود که شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او از روی دروازه کوبک به بیرون رفت.

اما تلاش‌های میزبان سرانجام به ثمر نشست. روی نفوذ عالی کوردوبا، این فینبوگاسون بود که با یک بغل پای ساده دروازه نویر را باز کرد و همه‌چیز به تساوی کشیده شد. در ادامه بایرن زمانی برای حمله کردن نداشت و این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

شاگردان نیکو کواچ با این تساوی ۱۵ امتیازی شده و به رده دوم جدول بوندسلیگا صعود کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار