PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
بازیکنان تیم وراکروز مکزیک در دیدار مقابل تیگرس در لیگ برتر مکزیک، دست به اقدامی عجیب و باورنکردنی زدند.
کیهان ورزشی-

دیشب کشور مکزیک میزبان یکی از اتفاقات نادر فوتبال در دنیا بود، جایی که بازیکنان وراکروز مکزیک که چند ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند با تصمیمی عجیب در یک بازی رسمی از سری مسابقات لیگ برتر این کشور در زمین حاضر می‌شوند اما مثل یک مجسمه در سر جای خود می‌ایستند تا بازیکنان تیگرس به راحتی دو گل به آنها بزنند.

این شاید عجیب‌ترین و نادر ترین و شاید بی‌رحمانه‌ترین اعتصابی باشد که تاریخ فوتبال تا به حال به خود دیده است که بازیکنان یک تیم بی‌حرکت می‌ایستند تا اعتراضاشان را به گوش مسئولان تیمشان برسانند.
کافی است به آمار و اطلاعات این بازی در چهارچوب رقابت های لیگ MX مکزیک رجوع کنید تا متوجه شوید که تیم فوتبال وراکروز، سه گل در عرض 8 دقیقه دریافت می‌کند تا با گلی که در دقیقه نود به ثمر می‌رساند این دیدار را با نتیجه 3 بر 1 به اتمام می‌رساند.
این در شرایطی است که گفته می‌شود طبق آیین نامه ماده 65 این رقابت ها داور این دیدار می‌توانست به دلیل عدم برخورد توپ به پاهای یکی از بازیکنان دو تیم این دیدار عجیب را به حالت تعلیق در آورد و گویا داور دیدار با استفاده از این حربه بازیکنان تیم وراکروز را مجبور به ادامه انجام بازی می‌کند.
بدون شک اخبار زیادی را در روزهای آینده در خصوص این دیدار از سری مسابقات لیگ مکزیک خواهیم شنید و تنها می‌توانیم ابراز امیدواری کنیم چنین تصمیماتی را در نقاط دیگر دنیا خصوصا در فوتبال خودمان شاهد نباشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار