فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
محمد احمدزاده سرمربی باسابقه فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی اعلام کرد دیگر با تیم فوتبال ملوان ادامه نخواهد داد.
کیهان ورزشی-

محمد احمدزاده دقایقی پیش در نشست مطبوعاتی پس از دیدار شکست بار مقابل استقلال خوزستان این تصمیم را با خبرنگاران در میان گذاشت.

ملوان که امروز در هفته نهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی انزلی برابر  استقلال خوزستان قرار گرفته بود، در نهایت با گل دقیقه 95 فرید امیری به سهراب بختیاری زاده و تیم جوانش باخت تا با دو امتیاز در رده آخر جدول باقی قرار گیرد.

بعد از این شکست احمدزاده مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از تصمیم مهمی پرده برداشت. او به خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات و شکست‌هایی که در این چند هفته داشتیم  از مازیار زارع و پژمان نوری می‌خواهم که با کناره گیری من موافقت کنند. وی در ادامه سخنان جالب تری به زبان آورد و به خداحافظی اش از دنیای فوتبال را رسمی کرد. او به طور واضح به خبرنگاران گفت دیگر در فوتبال فعالیت رسمی نخواهد داشت.

محمد احمدزاده که سال گذشته نیز هدایت ملوان را بر عهده گرفته و این تیم را از سقوط نجات داده بود، از هفته پنجم مسابقات لیگ یک هدایت ملوان را در دست گرفت اما نتایج خوبی همراه با بازیکنان جوانش به دست نیاورد و حالا در رده آخر جدول حضور دارد. با این استعفا باید دید در نهایت پژمان نوری و مازیار زارع به عنوان دو مالک باشگاه چه تصمیمی برای ادامه خواهند گرفت و کدام مربی بر روی نیمکت قرار می‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار