PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
بوشهرسرمربی تیم سپاهان اصفهان عنوان کرد: ما از استانداردها بالاتر بازی می کنیم و همه جوره ایجاد موقعیت کردیم اما توپ های ما تبدیل به گل نشد.
کیهان ورزشی-
 امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی خیلی خوبی بود و پارس جنوبی هم تیم بسیار خوبی است. شما بازی قبل با استقلال را هم دیدید که در تهران چقدر استقلال را تحت فشار گذاشت. فوتبال خیلی خوبی بود به غیر از آن صحنه که ان شالله کارشناسی داوری درباره آن صحبت کند. 

وی ادامه داد: من باز هم از تیم داوری تشکر می کنم اما دو هفته است که از موقعیت هایمان استفاده نمی کنیم، بچه های ما بازی خیلی خوبی ارائه می دهند اما وقتی پنالتی ات هم گل نمی شود باید جریمه بدهی. 

سرمربی سپاهان اصفهان تصریح کرد: شاید ۶۰ درصد ثروت ایران اینجا است و توقع من این است که به این تیم ها بیشتر توجه شود. می خواستم این را بگویم که دلخوشی مردم جنوب، چه بوشهر و چه خوزستان به فوتبال است. شاهین بوشهر و پارس جنوبی از لحاظ مالی در مضیقه هستند، ان شالله نگاهی به این تیم ها بشود. من با آقای فراز کمالوند صحبت می کردم و ایشان خیلی دغدغه مالی داشتند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما از استانداردها بالاتر بازی کردیم و همه جوره ایجاد موقعیت کردیم اما توپ های ما تبدیل به گل نشد. 

برچسب ها: قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار