فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را شایسته برتری مقابل فولاد خوزستان دانست.
کیهان ورزشی-
گابریل کالدرون پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها خوب بازی کردند و ما هم شایستگی این برد را داشتیم. در نیمه اول چند فرصت را از دست دادیم، وگرنه نتیجه می‌توانست بهتر از این باشد. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم و به خاطر برتری مقابل این تیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در این زمین پیروز شدن، شایستگی زیادی می‌خواهد. برای من افتخار است که بازیکنان ایرانی دارم، کارم را انجام می‌دهم و به این بازیکنان ایرانی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پنالتی تیمش را مهدی ترابی زد و آیا پنالتی زن اول سرخپوشان ترابی خواهد بود، گفت: از این پس مهدی ترابی پنالتی‌ها را خواهد زد.

کالدرون درباره حضور مجدد سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا با بازگشت شجاع خلیل‌زاده او بازهم به ترکیب اضافه می‌شود یا نه، گفت: من همیشه گفته‌ام که دفاع وسط‌های خوبی داریم و متأسفانه هر بازی یک نفر بیرون می‌ماند. ابتدا کنعانی‌زادگان بود، بعد سیدجلال و حالا شجاع خلیل‌زاده. به کاپیتان تیمم تبریک می‌گویم که مدت‌ها بازی نکرد، اما همان‌طور که گفتم او حرفه‌ای بودن و رفتار حرفه‌ای خود را نشان داد. با اینکه سیدجلال مدت‌ها بازی نکرده بود، اما همیشه به تیم و مربی و بازیکنان کمک می‌کند.

وی درباره تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: همان‌طور که دیروز هم از من پرسیده شد، ما فولاد را به خوبی بررسی کرده بودیم و اجازه ندادیم بازی خودشان را انجام دهند. فولاد تیم بسیار خوبی است و این را بارها نشان داده که تیم خوبی است.

برچسب ها: کالدرون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار