فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را ستود.

کیهان ورزشی-


آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم یک تبریک فوق‌العاده به بازیکنانم بگویم. به این دلیل که من را صد درصد همراهی کردند.

وی افزود: مدلی که تیم نفت فوتبال بازی می کند همه می بینند. نفت فقط مقابل پرسپولیس باخته بود با یک شوت از راه دور، نمی دانم چند موقعیت مقابل دروازه این تیم داشتیم و خیلی خوب بودیم و می خواهم به هواداران مان تبریک بگویم.

وی افزود: همه برای استقلال خوشحال هستند اما ما نمی توانیم با این شرایط خانه برویم. در این 4 ماه شرایطی که داریم اعتماد آمیز نیست. من قبول کردم با استقلال قرارداد امضا کردم زیرا این تیم یکی از بهترین تیم های آسیاست. در هر تمرین به بازیکنانم فشار می آورم تا صدرصد تلاششان را انجام بدهند و با وجود مشکلات بازیکنان با همه تلاش تمرین می کنم اما آنچه می بینم امکان ادامه کار با این شرایط نیست. خیلی از افرادی که در اطراف تیم هستند از تدارکات تا ماساژور یک ریال هم دریافتی نداشته اند. خیلی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حتی به تمرین نیز نمی‌توانند بیایند. من در سابقه کاری با مشکلات مختلفی روبه‌رو شدم. در پاناتینایکوس مشکلات مختلفی داشتم اما باشگاه با مربیان و بازیکنان روراست و صادق بود. من جوابی برای بازیکنانم ندارم. به ما می‌گویند هفته دیگر درست می شود و برای من ممکن نیست اینگونه ادامه بدهم. اکنون همه می‌بینید که تیم در داخل زمین چگونه است و بازیکنان صد و پنجاه درصد تلاش می کنند. هواداران و علاقه‌مندان به تیم باید واقعیت را بدانند. ما هفته گذشته یک تمرین نکردیم زیرا یک زمین در اختیار ما نبود و یک زمین شرایط تمرین نداشت. شاید بخندید اما من بعد از تمرین به خانه رفتم بی آنکه دوش بگیرم. ماندم تا بازی را ببریم زیرا نمی‌خواستم به کسی بهانه بدهم. قلب من شکسته است و اگر در این دو هفته اتفاقی نیفتد، برای من ادامه راه ممکن نیست.

او درباره برنامه تیمش در تعطیلات هم گفت: ما بازی سختی را بردیم. توضیحات برای من تمام نشده و نمی‌خواهم صحبتی کنم. اگر بعد از صحبت‌های من درباره تعطیلات تیم ملی صحبت می‌کنید، یا به من احترام نمی‌گذارید یا استقلال.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه کسی را مقصر می‌داند، بیان کرد: فوتبال قوانینی دارد و من به عنوان آدم حرفه‌ای در اینجا با کسی دوست نیستم. قوانین از طرف فیفا چیده می‌شود. من نماینده بازیکنانم هستم و خودم را جلو گذاشته‌ام.  بعضی از بازیکنان می خواستند در این ۴ ماه حاضر نشوند اما من به بازیکنانم گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و با پول یا بی پول باید حضور داشته باشید. کاپیتان تیم ما نیز روی این ذهنیت با بازیکنان کار کرد اما این خیلی زیاد است زیرا در ۴ ماه هیچکس دریافتی نداشته است. قطعا یک دلیلی وجود دارد اما کسی به من چیزی نگفته است. نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم. ما حرفه‌ای هستیم و در دو ماه آخر با کیفیت فوق العاده ۷ مسابقه را برنده شدیم. این مشکل قبل از بازی تراکتور بود و من به بازیکنان گفتم باید توان خود را بگذارید و من بعد از شروع تعطیلات برای حل مشکلات پیش قدم می شوم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار