PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تبریک می‌گویم به استقلال که خیلی خوب بازی کردند.



کیهان ورزشی-

 دراگان اسکوچیچ بعد از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: تبریک می گویم به استقلال خیلی خوب بازی کردند. خیلی بد بودیم و ما بازی را از داخل رختکن باخته بودیم. ابتدای بازی هم گل بچگانه ای دریافت کردیم و نتوانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم. حتی آمادگی مان برای این بازی خوب نبود و 6 بازیکن مصدوم داشتیم.

وی افزود: سخت است با این شرایط مقابل تیم قدرتمند بازی کنید.  این یکی از بدترین باخت های من در دوران بازیگری و مربیگری ام بود. درس های زیادی یاد گرفتیم و در مورد تیم هم چیزهایی دستگیرم شد. بازیکنان مقصر نیستند زیرا پولی نگرفتند و من تمام مسئولیت باخت را می پذیرم.

سرمربی تیم نفت آبادان در مورد باخت و آنالیزش از این مسابقه گفت: وقتی شما 5 گل می خورید چطور می توانید بازی را آنالیز کنید؟ حتی من چند هفته پیش تراکتور را شکست دادیم فکر نمی کردم مثل رئال مادرید بتوانیم بازی کنیم. بعد از این باخت هم احساس نمی کنیم که ما تیم کوچک و  دست و پا بسته ای باشیم. این شرایط نرمال است و در حال حاضر نیز هیچ حمایتی از باشگاه صورت نمی گیرد. آنچه پیش از این بود نرمال نبود، یکبار دیگر به استقلال تبریک می گویم و تشکر می کنم از همه دوستان.

اسکوچیچ در مورد اینکه هیچ وقت تیم تان را اینقدر ضعیف ندیده بودیم گفت: بیایید آنالیز کنیم. می دانید که من هیچ دفاعی روی نیمکتم ندارم. هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست، دفاع وسط ندارم. دفاع چپ و راستم مصدوم و بیمار بودند. یک هافبکی بازی دادم که یکماه است بازی نکرده بود، مشکلات ما زیاد است. نمی خواهم تیمم را مقابل استقلال بخاطر باخت محاکمه کنم، امروز بد باختیم. خیلی درس های زیادی گرفتیم خودم درس های زیادی گرفتم. باید بتوانیم شخصیت خودمان را نشان بدهیم، باخت را می پذیرم و بازیکنان مقصر نیستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار