PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
سرمربی تیم سپاهان گفت: نباید با دنیزلی این کار را انجام می دادید. آنها میهمان ما هستند. اگر کسی کار اشتباهی انجام داده، شما نباید آن را تکرار می‌کردید.


کیهان ورزشی-

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور در انتقاد از رفتار خبرنگاران گفت: نباید با دنیزلی این کار را انجام می دادید. آنها میهمان ما هستند. اگر کسی کار اشتباهی می‌کند شما نباید آن را تکرار می‌کردید. من به شما می‌گویم بی احترامی نکنید. سوال نپرسیدن و تحریم کردن کنفرانس مربی بی احترامی است. شما مردم اصفهان هستید و نباید این کارها را انجام دهید. شما خودتان بهترین تیم و باشگاه را دارید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه نشست خبری افزود: سالگرد درگذشت مرحوم پورحیدری را تسلیت می‌گویم. برخی می‌گویند او پدر استقلال است اما من معتقدم او پدر فوتبال ایران بود و به گردن فوتبال حق دارد. به عنوان کسی که 10 سال شاگرد او بودم سالگرد آقای پورحیدری را تسلیت می‌گویم. البته جا دارد از کانون هواداران و هواداران سپاهان تشکر کنم اما توقع من این است که  آنها بیشتر از این به ورزشگاه بیایند و حداقل طبقه پایین را پر کنند. البته یک گله هم از زمین دارم و چنین چمنی برای تیمی مثل سپاهان سم است چرا که ما روی زمین بازی می‌کنیم و این مسئله از ما موقعیت می‌گیرد. دیدید که علی قربانی در یک صحنه که موقعیت داشت لیز خورد و چند موقعیت را اینطور از دست دادیم.

وی درباره نحوه بازی با تراکتور هم تصریح کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم چرا که فوتبال خوبی انجام دادیم. هر چند ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و دو سه اشتباه داشتیم که روی دفع‌های ناقص نزدیک بود گل بخوریم اما با آمدن رسول نویدکیا بازی به تعادل رسید و توانستیم با گلزنی به رختکن برویم. در نیمه دوم هم بازی کاملا در اختیار ما بود و کوچکترین فرصتی به تراکتور ندادیم. از بازیکنان باغیرتم ممنون هستم و امیدوارم هر چه سریع‌تر اعتماد به نفس به تیم برگردد و بدانند که در باشگاهی حضور دارند که در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده است. از امید نورافکن هم ممنون هستم که با وجود اینکه پزشک تیم گفت او بازی نکند اما او با معرفت و باغیرت بازی کرد و خدای ناکرده اگر مصدوم می‌شد حتی تیم ملی را هم از دست می‌داد.

قلعه‌نویی افزود: او با همین شرایط به بازی آمد و در حالی که شاید مصدوم می‌شد و احتمالا تیم ملی را از دست می‌داد اما با معرفت و با غیرت بازی کرد. این مسائل و اخلاق در فوتبال ما گم شده هر چند که در تیم ما بازیکنانی مثل مهدی کیانی و رسول نویدکیا و حتی همه بازیکنان این معرفت را دارند و با همه وجود بازی می‌کنند. خدا را شکر می‌کنم که بعد از دو بازی که مساوی کردیم و حق ما برد بود امروز بردیم و به جدول برگشتیم اما امیدوارم در تعطیلات مصدومان ما برگردند تا دست ما بازتر شود. 

وی در خصوص تعویض زودهنگام در نیمه اول افزود: اصطلاحی با نام کوچینگ وجود دارد و ما وقتی دیدیم که تیم ریتم مناسبی ندارد رسول نویدکیا را به زمین آوردیم اما این به معنی بد بودن بازیکن ما نبود بلکه برای تغییر تاکتیک این تعویض را انجام دادیم و دیدید که نویدکیا که به زمین آمد فشار تراکتور را گرفت. حالا چه دقیقه یک باشد و چه دقیقه 10. اما ما تغییر دادیم تا به شرایط عادی برگردیم. 

قلعه‌نویی در خصوص مصدومیت کی‌روش استنلی هم تصریح کرد: باید منتظر نظر کادر پزشکی باشیم اما علی قربانی هم امروز خیلی خوب بود و همه سرهای اول را زد. 

وی در مورد بازی کردن رسول نویدکیا بعد از یک فصل و نیم و عملکرد خوبی که داشت، افزود: در سؤالی که پرسیدید خودتان جواب هم دادید. او وقتی به بازی آمد فشار تراکتور را گرفت و ما به شرایط عادی برگشتیم. نویدکیا در مس کرمان بازیکن من بود و ما به دنبال این هستیم تا به پیشکسوتان احترام بگذاریم. شاید در همه بازی‌ها به او بازی نرسد اما قداست این بازیکنان مهم است. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: چمن خوب است اما زیرساخت‌های آن مشکل دارد. دستگاه برای چمن هنوز نیاوردند اما نوع چمن خوب است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار