PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
فدراسیون فوتبال عراق اربیل را به عنوان انتخاب اول برای میزبانی از بازی‌های ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر معرفی کرد.



کیهان ورزشی-

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) امروز رسما از فدراسیون فوتبال عراق خواست که برای میزبانی از دیدارهای تیم ملی ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر کشور ثالثی را به خاطر وضعیت امنیتی این کشور انتخاب کنند.

در جدیدترین خبر در این زمینه خبرنگار شبکه بین اسپورت قطر خبر داد: فدراسیون فوتبال عراق تصمیم دارد تا اربیل را برای میزبانی از دیدارهای ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 انتخاب کند و فدراسیون جهانی را به برگزاری بازی‌ها در اربیل راضی کند. اما در صورت رد درخواست فدراسیون عراق اردن گزینه دوم خواهد بود تا این بازی ها در آنجا برگزار شود.

پیش از این رسانه‌های عراق از گزینه بودن قطر و اردن برای میزبانی این بازی ها خبر داده بودند. فدراسیون عراق تا فردا زمان دارد تا میزبان خود را تعیین کند.

شبکه الکاس قطر هم از منابع خاص خود خبر داد که فدراسیون عراق با نامه نگاری به فیفا درخواست کرده است این بازی از بصره به اربیل منتقل شود و میزبانی در کشور ثالث منتفی شود.

دیدار تیم‌های عراق و ایران 23 آبان‌ماه برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود این بازی در شهر بصره برگزار شود که فیفا با آن مخالفت کرد.

برچسب ها: ایران و عراق
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار