PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: حق با استراماچونی و بازیکنان است.


کیهان ورزشی-

 میرشاد ماجدی بعد از پیروزی تیم جوانان ایران مقابل قرقیزستان در مقدماتی زیر 19 سال آسیا در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان عضو کمیته فنی ملزم هستم در همه مسابقات حضور داشته باشم. من هم به جوانان ایران تبریک می گویم واقعا خوب بازی کردند و امیدوارم در دور دوم و همچنین جام جهانی این تیم را ببینیم.
ماجدی در مورد صحبت های دیروز استراماچونی گفت: من هم شنیدم حق با او و بازیکنان است. از امسال پرداختی داشتیم و مقداری پرداختی داشته اند. دو روز پیش هم جلسه هیات مدیره داشتیم و مقداری طلب از جاهایی دیگر داریم که دریافت می کنیم و قطعا پرداختی خواهیم داشت. 

ماجدی در مورد اینکه استراماچونی خواهد ماند یا نه گفت: بله قطعا این اتفاق باید بیفتند و این روند رو به رشد بخاطر یک سری مسایل نباید از بین برود.

وی در مورد اینکه هواداران بعد از 7 برد علیه فتحی شعار می دهند و دلیل این ماجرا چیست، گفت: بحث فتحی را نمی‌دانم از کجا نشات می‌گیرد  به عنوان مدیرعامل زحمت می کشد و در تمام مسابقات هست و در تمرینات هم حضور دارد.

ماجدی در مورد اینکه فتحی را در ورزشگاه ها نمی‌بینیم گفت: شاید جدیدا نمی‌آیند ولی عکس او را در ورزشگاه آزادی می‌بینیم. فتحی مدیرعامل است و وظیفه ما و همه دوستان حمایت است. اگر بعدا اتفاقی بیفتد من نمی‌دانم.  بحث فتحی و ماجدی و این و آن نیست. استقلال روی چرخه پیروزی است و وظیفه هوادار، هیئت مدیره،  همه اعضای دیگر از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این است که این اتفاق خوب که رقم خورده تا آخر فصل ادامه پیدا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار