PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت محمد حق شناس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پی شکایت رضا مغانلو از باشگاه  استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت حمید نعمتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 572 میلیون ریال بابت اصل خواسته شامل مابقی مبلغ قرارداد و پاداش صعود به لیگ برتر با کسر 3 درصد حق عضویت و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت امین طوفانزاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان و مبلغ 2 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پی شکایت رحمان احمدی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 240 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون و 632 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت 3 میلیارد بابت اصل خواسته و مبلغ 60 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت محمد نصرتی از باشگاه تراکتورسازی،کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به مصالحه و سازش طرفین مردود اعلام کرد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار