PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
از سرمربی تیم فوتبال استقلال با اهدای یک سوغاتی از شهر سیرجان در همایش فوتبال کلینیک تقدیر شد.
کیهان ورزشی- 

سومین کنگره فوتبال کلینیک با حضور چهره‌ها و مدیران سرشناس فوتبال، صبح امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران آغاز به کار کرد. 

در افتتاحیه این مراسم، چهره‌های سرشناسی چون؛ مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گلگهر سیرجان، حسن بدخشان سرپرست تیم گل‌گهر، بیژن ذوالفقار نسب، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا مسؤول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده مسؤول مسابقات سازمان لیگ، دکتر عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و سرکار خانم داداندیش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشتند. 

مراسم افتتاحیه فوتبال کلینیک با قرائت قرآن، پخش سرود ملی و صحبت‌های ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال آغاز شد. 

پس از صحبت‌های شکوری، استراماچونی سرمربی تیم استقلال روی سن رفت و در این لحظه کودکان کار با حضور روی سن، به سرمربی استقلال شاخه‌های گلی را هدیه دادند.

استراماچونی در صحبت‌هایش در افتتاحیه فوتبال کلینیک گفت: وقتی ما در استقلال هواداران زیادی داریم، نشان می‌دهد که مسؤولیت شما فقط فوتبال نیست و مسؤولیت‌های دیگری هم دارید، چون ما نماینده مردم هستیم و می‌توانیم برای آنها شوق و اشتیاق بیاوریم. 

استراماچونی ادامه داد: وقتی وارد زمین می‌شویم از دقیقه یک تا نود چیزی که نشان می‌دهیم این است که نماینده مردم هستیم، وقتی این کودکان را دیدم که روی صحنه آمدند، نشان می‌دهد که چقدر برای مردم مهم هستیم. من وقتی هم‌سن این کودکان بودم، دوست داشتم فوتبالیست بزرگی باشم و در استادیوم بزرگی بازی کنم و تمام مربیان بزرگ برای من یک مثال هستند. 

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: من به خودم و بازیکنان می‌گویم وقتی در زمین هستیم با خودمان اشتیاق و علاقه به زمین ببریم،‌ برای همین ما مسئولیت زیادی داریم. من اینجا هستم چون ما باید تجربه خودمان را به دیگران انتقال بدهیم، چون جایگاه ما خیلی مهم است و کنگره‌ای که در آن حضور داریم خیلی مهم است. 

استراماچونی افزود: وظیفه ما این است که علاوه بر کار تکنیکال، امید را به جامعه انتقال دهیم. در آخر می‌خواهم تشکر کنم از کسانی که من را به اینجا دعوت کردند و کسانی که در این کنگره حضور دارند و بتوانیم همراه تیمم همانطور که تلاش کردیم امید را به همراه بیاوریم. 

پس از صحبت‌های استراماچونی، از او با اهدای یک گلیم که سوغاتی سیرجان بود توسط باشگاه گلگهر سیرجان تقدیر شد و همچنین گلدانی را نیز مسؤولین فدراسیون به عنوان یادگاری به او هدیه کردند. 

استراماچونی در هنگام ترک این همایش، عکسی را به یادگار با کودکان کار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار