PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
آرژانتین موفق شد در دیداری دوستانه با تک گل لیونل مسی برزیل را شکست دهد.



کیهان ورزشی-

امشب در دیداری دوستانه تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین برگزارکننده سوپرکلاسیکو در شهر ریاض عربستان بودند که این بازی در نهایت با برتری ۱-۰ آلبی سلسته به پایان رسید.

بازی دو تیم از ابتدا سرعت بالایی داشت و در دقیقه ۵، اولین فرصت بازی نصیب گابریل ژسوس شد اما ضربه او که روی پایش جفت و جور نشده بود به راحتی در اختیار آندرادا قرار گرفت. حملات برزیل ادامه داشت و سرانجام در دقیقه ۹، تکل پاردس روی پای گابریل ژسوس پنالتی اعلام شد و ستاره منچسترسیتی، خودش پشت توپ قرار گرفت و آن را از کنار دروازه به بیرون زد.

دقایقی بعد این بار لیونل مسی از سمت راست به محوطه جریمه سلسائو نفوذ کرد و با خطای الکس ساندرو سرنگون شد تا داور یه پنالتی به سود آلبی سلسته اعلام کرد و ستاره بارسلونا پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او با واکنش آلیسون مهار شد اما در برگشت خود او حاضر بود و آرژانتین را در دقیقه ۱۴، پیش انداخت. در ادامه این برزیل بود که بازی در اختیار گرفت اما دفاع منسجم شاگردان اسکالونی مانع از خلق موقعیت برای زردپوشان می‌شد. تلاش‌های دو تیم تا پایان نیمه اول بی‌ثمر بود و آرژانتینی‌ها با برتری ۱-۰ راهی رختکن شدند.

آرژانتین نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بیشتر صاحب توپ و میدان بود. برزیل با حضور کوتینیو و فابینیو چهره‌ای هجومی‌تر به خود گرفت اما همچنان در باز کردن دفاع آلبی سلسته دچار مشکل بود. در دقیقه ۶۰ اوکمپوس از سمت راست نفوذ کرد اما ضربه سنگین او از روی دروازه آلیسون به بیرون رفت. در دقیقه ۶۶، لیونل مسی می‌توانست باز هم گلزنی کند اما ضربه آزاد او با واکنش آلیسون راهی کرنر شد. دقایقی بعد باز هم آرژانتین صاحب ضربه آزاد شد اما ضربه مسی این بار در آغوش آلیسون جای گرفت.

آرژانتین همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۷۵، ارسال تاگلیافیکو با ضربه سر نیکولاس گونزالس همراه شد اما آلیسون توپ را در اختیار گرفت. لحظاتی بعد این بار نوبت به پاردس رسید اما ضربه او هم با واکنش آلیسون راهی کرنر شد تا اختلاف بیشتر نشود. در دقیقه ۸۰، بهترین فرصت آرژانتین برای زدن گل دوم نصیب مارتینز شد اما ضربه او از روی دروازه برزیل به بیرون رفت. در دقایق رو به پایان بازی هم برزیل حرفی برای گفتن نداشت و آرژانتین دائماً در حال حمله روی دروازه آلیسون بود. تلاش‌های دو تیم در ادامه ثمربخش نبود و بازی با برتری ۱-۰ آرژانتین خاتمه یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار