PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
مهاجم نیجریه‌ای عجمان امارات با بیان اینکه اگر زمان به عقب باز می‌گشت، هرگز به استقلال نمی‌رفت، گفت: بازگشت به پرسپولیس می‌تواند جذاب باشد.
کیهان ورزشی-

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای، فوتبال خود در ایران را با درخشش در پیکان آغاز کرد و سپس راهی پرسپولیس شد. منشا تحت نظر برانکو نتوانست مانند حضور در پیکان در گلزنی موفق باشد اما او مکمل خوبی برای علی علیپور در خط حمله پرسپولیس بود و همچنین گل‌های حساسی را هم برای تیم برانکو به ثمر رساند.

وی با اشاره به  اینکه نامش به عنوان گزینه‌ مد نظر پرسپولیس مطرح شده است، گفت: هنوز هیچ پیشنهادی به من نرسیده است اما اگر پرسپولیس پیشنهاد خوبی بدهد با کمال میل آن را قبول خواهم کرد.

وی افزود: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بازی برای این تیم افتخار بزرگی است. من روزهای خوبی در این تیم داشتم و به طور حتم اگر دوباره پیشنهاد خوبی برسد می‌تواند جذاب باشد.

مهاجم نیجریه‌ای در مورد اینکه در پرسپولیس روزهای بهتری را پشت سر گذاشت یا استقلال خاطر نشان کرد: این دیگر چه سوالی است؟ معلوم است که پرسپولیس.

وی تاکید کرد: در پرسپولیس روزهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم و قهرمانی‌های متعددی را هم کسب کردیم. هواداران این تیم هم همیشه به من لطف داشتند. به طور حتم زمان به عقب باز می‌گشت هرگز استقلال را انتخاب نمی‌کردم.

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار