PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای این جلسه از عملکرد تیم‌ملی فوتبال در دو بازی اخیر ابراز نارضایتی کردند.
کیهان ورزشی-

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رییسه فدراسیون فوتبال عصر امروز(دوشنبه 27 آبان ماه) در دفتر ریاست و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

در آغاز این جلسه، سرپرست تیم ملی گزارشی درباره نحوه آماده سازی، برنامه ریزی اردویی، اعزام تیم با پرواز چارتر،هتلینگ و سایر مباحث لجستیک مرتبط با تیم ملی برای دیدار مقابل عراق ارائه کرد.

در ادامه، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به صورت جداگانه از تلاش‌های صورت گرفته در بحث پشتیبانی، برپایی اردو و اعزام تیم ملی تقدیر کردند.

در همین حال،در نشست امروز هیئت رییسه فدراسیون فوتبال،اعضا از از نتایج و روند فنی تیم ملی در دو بازی اخیر ابراز نارضایتی کرده و بر ضرورت تغییر روند این تیم جهت حضور موفق در بازی های آتی تصریح کردند.

هیئت رییسه فدراسیون تاکید کردند با توجه به برگزاری سه مسابقه آتی تیم ملی در دور برگشت در تهران، فرصت مناسبی برای تیم ملی وجود خواهد داشت تا با برنامه ریزی دقیق و آنالیز لازم و استفاده از نظرات ارزشمند و دلسوزانه کارشناسان و پیشکسوتان ارجمند و با حمایت هواداران تیم ملی حداکثر امتیازات کسب شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار