PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۵۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال و نساجی در قائمشهر مقابل هم صف‌آرایی کردند.
کیهان ورزشی-

در دیداری از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت 15:30 استقلال و نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

دو تیم در نیمه اول حملات متعددی را روی دروزه ها پایه‌ریزی کردند و سر انجام استقلال در دقیقه 33 توسط علی کریمی به گل رسید.  ارسال کرنر مهدی قائدی از سمت راست را علی کریمی با یک ضربه سر وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد. ضربه آرام علی کریمی پس از برخورد به زمین وارد دروازه نساجی شد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

استقلالی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 49 بار دیگر به گل رسیدند. نفوذ و ارسال خوب میلیچ از سمت چپ را اسماعیلی توانست کنترل کند و پاس خوب او به مهدی قائدی رسید. شماره ده استقلال نیز با یک ضربه پای چپ دقیق توانست دروازه نساجی را برای بار دوم باز کند.

حملات پرشمار و خطرناک نساجی در نیمه دوم سرانجام به نتیجه رسید و آن ها توسط محمد عباس زاده در دقیقه 61 به گل اول رسیدند. کاپیتان نساجی در حالی که تعادل مناسبی نداشت، با یک چرخش تماشایی و با پای چپ توانست دروازه استقلال را باز کند.

شاگردان استراماچونی با این برد 21 امتیازی شدند و با پشت سر گذاشتن پرسپولیس 19 امتیازی در رده سوم جدول جای گرفتند.

قضاوت این بازی را علی صفایی بر عهده داشت و به مسعود ریگی و علی دشتی از استقلال و محمد مهدی نظری و رضا علیاری از نساجی کارت زرد نشان داد.

آخرین باری که استقلالی‌ها در جدول بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتند در فصل 94-95 و لیگ پانزدهم  اتفاق افتاد. استقلال در آن دوره با پرویز مظلومی مقابل پرسپولیس تن به شکست 4 بر 2 داد اما در ادامه با 2 برد پیاپی مقابل فولاد و سایپا توانست از باخت پرسپولیس مقابل نفت تهران استفاده کند و در رده بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.

حالا بعد از حدود 186 هفته و 1306 روز آبی پوشان موفق شدند بالاتر از پرسپولیس تحت هدایت کالدرون قرار بگیرند.

برچسب ها: استقلال ، نساجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار