PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه درخواستی از سوی سرمربی برای ورود یا خروج بازیکن نداشته‌ایم.
کیهان ورزشی- 

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد صعود سپاهان به مرحله بعدی جام حذفی اظهار داشت: حدود 25 روزی بازی‌ها تعطیل بود و همچنین بازی ما مقابل صنعت نفت آبادان کنسل شد،  تا دو سه روز قبل هم نمی‌دانستیم بازی حذفی مقابل پیکان برگزار می‌شود یا خیر. با این وجود بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم هر چند که موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم اما خدا را شکر این بازی برگزار شد و توانستیم در خانه خودمان جواز صعود را به دست بیاوریم.

فتاحی اضافه کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. مس کرمان در اصفهان ذوب‌آهن را برد و به جمع هشت تیم رسید. روز گذشته هم پیکان با تمام قوا ظاهر شد. حدود بیست و پنج روز بازی نداشتیم، ضمن اینکه ملی‌پوشان ما هم دیر به تیم اضافه شدند اما با این حال بچه‌ها سعی و تلاش‌شان را کردند و توانستیم حریف  سرسخت خودمان را شکست بدهیم. 

سرپرست سپاهان در مورد قرعه مرحله بعدی جام حذفی گفت: برای ما قرعه فرقی ندارد، به این فکر نمی‌کنیم تمام تیم‌هایی که در این مرحله هستند کیفیت خوبی دارند، حتی شهرداری ماهشهر که از لیگ دو به این مرحله رسیده می‌تواند شگفتی‌ساز باشد. امیر قلعه‌نویی برای هر بازی برنامه خاص خودش را دارد و هر قرعه‌ای به ما بیفتد، با تمام قوا به زمین می‌رویم. 

فتاحی در مورد بازی هفته سیزدهم سپاهان مقابل استقلال تهران عنوان کرد: امیدواریم این بازی به خوبی و در کمال آرامش برگزار شود. سپاهان و استقلال هیچ‌وقت با هم مشکلی نداشتند. من از تماشاگرانمان خواهش نمی‌کنم، استدعا دارم برای این بازی، نقش‌جهان را زرد کنند. ما به آنها احتیاج داریم.

وی  اظهار داشت:‌ استقلال تیم قابل احترامی است که در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است. این تیم مربی بسیار قابل احترامی دارد اما ما هم سپاهان هستیم، بازیکنان حرفه‌ای، کادرفنی بسیار خوب و مدیریتی داریم که همه‌جوره پشت تیم بوده است. از هواداران می‌خواهم برای این بازی در ورزشگاه حاضر شوند و فقط سپاهان را تشویق کنند تا روز به یاد ماندنی و خاطره‌انگیزی را برای همه ما رقم بزنند. 

سرپرست سپاهان در مورد اینکه به نظر بسیاری از کارشناسان، رقابت اصلی در فصل جاری بین دو تیم استقلال و سپاهان است و این بازی می‌تواند تا حد زیادی مسیر قهرمانی را مشخص کند، گفت: استقلال بعد از چند سال ناکامی روند خوبی را به خودش گرفته، همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند در این بازی سه امتیاز را بگیریم و همه دست به دست هم می‌دهیم تا سپاهان به موفقیت برسد. استقلال و سپاهان جزو تیم‌های مدعی هستند، با این حال نمی‌توان گفت که رقابت اصلی فقط بین این دو تیم است. همه تیم‌ها خوب هستند. اگر به جدول نگاه کنیم، فاصله امتیازات زیاد نیست. بین تیم اول تا هشتم فقط هفت امتیاز وجود دارد و در هر هفته با یک برد یا یک باخت تغییرات زیادی در جدول به وجود می‌آید. ما سعی می‌کنیم در بازی استقلال به امتیاز کامل این مسابقه دست پیدا کنیم. 

فتاحی در مورد اینکه باشگاه استقلال به انتخاب داور این مسابقه اعتراض  و سپاهان نیز اطلاعیه‌ای را در این خصوص منتشر کرد و آیا این مسئله باعث ایجاد تنش بین دو باشگاه نمی‌شود، تصریح کرد: خیر، تنشی وجود ندارد، هدف ما از انتشار این اطلاعیه این بود که بعد از بیانیه اعتراضی استقلال بگوییم مشکلی با انتخاب داور مسابقه نداریم. زمانی که استقلال اطلاعیه داد، بازی مهمی در جام حذفی با پیکان داشتیم و نمی‌خواستیم پیش از این بازی وارد حاشیه شویم. داوران قشر زحمتکش فوتبال هستند که با کمترین هزینه کار می‌کنند. سال گذشته جناب زاهدی‌فر در نیمه نهایی جام حذفی دو بازیکن ما را اخراج کرد اما اعتراضی نکردیم، امروز هم می‌گوییم هر داوری برای بازی با استقلال انتخاب شود مشکلی نداریم و مطمئن باشید سعی می‌کنیم بهترین میزبانی را از استقلال داشته باشیم. 

وی در مورد اینکه روز گذشته سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری اعلام کرد با بازیکنان به خاطر فرصت‌هایی که از دست دادند برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما حدود بیست و پنج روز بازی نداشتیم و امیر قلعه‌نویی از عملکرد بازیکنان ناراحت بود و  بعد از بازی با پیکان با آن‌ها صحبت کرد. او هر تصمیمی در مورد بازیکنان بگیرد، باشگاه حتما انجام می‌دهد اما مهم این است که در این بازی پیروز شدیم و به مرحله بعدی راه پیدا کردیم. 

سرپرست سپاهان در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، ما نه لیست ورودی داریم و نه لیست خروجی و تمرکزمان فقط روی بازی‌های باقیمانده تا پایان نیم‌فصل است. همه بازیکنانمان را براساس شرایط مدنظر و نیازمان جذب کردیم و همه آنها قابل احترام هستند. تا این لحظه هیچ‌گونه درخواستی از سوی سرمربی برای ورود یا خروج بازیکن نداشته‌ایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه سپاهان برای انتقال دانیال اسماعیلی‌فر با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در جلسه‌ای شرکت کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد.

فتاحی در مورد اینکه روز گذشته گل دوم سپاهان در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و به همین خاطر هجمه‌هایی علیه این تیم ایجاد شده، عنوان کرد: به هر حال روی این صحنه کارشناسان باید نظر بدهند اما هیچ داوری نمی‌آید شرافت خودش را زیر سؤال ببرد و اگر هم اشتباهی شده سهوی بوده، همانطور که تمام اشتباهات سهوی هستند. در دو بازی لیگی از داوری ضرر کردیم و چهار امتیاز از دست دادیم که اگر آن چهار امتیاز را داشتیم،‌ اکنون صدرنشین  بودیم اما بعد از آن بازی‌ها امیر قلعه‌نویی از داوران تشکر کرد و به آنها خسته نباشید گفت. در بازی‌های اروپایی هم دیده شده که حتی با وجود سیستم کمک‌داور ویدئویی باز هم اشتباهاتی رخ می‌دهد. داوران قشر زحمتکش هستند و نباید آنها را با این مسائل زیر سؤال برد. 

*فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار