PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مانه بازیکن سنگالی لیورپول گفت: ترجیح می‌دهم چیزی را که زندگی به من اهدا کرده بین هموطنانم تقسیم کنم تا اینکه روز به روز به داشته‌های مادی بیافزایم.
کیهان ورزشی-
سادیو مانه در موفقیت‌های اخیر لیورپول یک از سه ضلع مثلث قدرتمند آنفیلدی‌ها را در کنار صلاح و فرمینو در خط حمله را تشکیل می دهد.

براساس خبر رسانه فاناتیک، ستاره مسلمان لیورپول در گفت‌وگو با رسانه زوایای جدید از اعتقادات خود را مطرح کرد.

وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه درآمد بالایی را از بازی در لیورپول و اسپانسرهای ورزشی کسب می‌کند و این پول را چگونه خرج می‌کنید، گفت: البته این یک موضوع تماما شخصی است.من یک مسلمان  سنگالی هستم و کشور من مردم فقیر و بی بضاعت بسیاری دارد.

مانه ادامه داد: به خانه‌های لوکس، ماشین های گرانقیمت و هواپیمای اختصاصی احتیاجی و علاقه‌ای ندارم.بعد از برآورده شدن مایحتاج اولیه شخصی با همکاری بنیادهای خیریه چند مدرسه، یک استادیوم ویک بیمارستان و برای سالمندان لباس، کفش و جایی برای نگهداری ساختیم.

مهاجم مورد اعتماد کلوپ اظهار داشت: سلامت و بهداشت در راس امورم قرار دارد و از تایم‌های خالی برای بررسی دقیق این مورد استفاده می‌کنم.در نقاط مختلف سنگال برای نیازمندان حقوق ماهیانه 70 یورویی در نظر گرفتیم که به لطف خدا تا کنون بدون وقفه پرداخت کرده‌ایم.ترجیح می‌دهم چیزی را که زندگی به من اهدا کرده  بین هموطنانم تقسیم کنم تا اینکه روز به روز به داشته‌های مادی بیافزایم.

برچسب ها: سادیو مانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار