PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
تعدادی از بازیکنان تیم استقلال پس از کسب نتیجه تساوی مقابل سپاهان در اصفهان، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
کیهان ورزشی-
تیم های استقلال و سپاهان در استادیوم نقش جهان اصفهان به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. مصاحبه بازیکنان استقلال پس از این بازی جنجالی را در ادامه می توانید بخوانید.

کریمی: بازیکن سپاهان حرکت سعید معروف را انجام داد!

علی کریمی پس از تساوی 2 - 2 استقلال مقابل سپاهان گفت: نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی یک صحنه مشکوک نه؛ خنده‌دار اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بازیکن حریف نه هند کرد و نه با دست توپ را زد، فقط بلند شد و حرکت سعید معرف را انجام داد! واقعا خنده‌دار بود، نمی‌دانم چرا زاهدی‌فرد و کمک‌هایش پنالتی نگرفتند. سال گذشته هم این اتفاقات برای ما افتاد و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

چشمی: گل بچگانه‌ای خوردیم/ نظری می‌خواهد دیده شود

روزبه چشمی بعد از تساوی2 بر 2  استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: حق‌مان 3 امتیاز بود که متاسفانه به آن نرسیدیم. بعد از دریافت گل این ما بودیم که حریف را کاملا تحت فشار قرار دادیم و کل بازی در اختیارمان بود. دو گل هم به سپاهان زدیم و در دقایق پایانی بازی یک گل بد خوردیم. این بازی مساوی شد و ما نتوانستیم به صدر جدول برویم اما انشالله در پایان فصل اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی درباره اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی گل می‌خورد؟ عنوان کرد: این هم از بدشانس‌های ما است. واقعا اشتباهات بچگانه‌ای در دقایق پایانی داشتیم که منجر به گل شد که البته آن هم به خاطر فشار بالای بازی بود.

چشمی در واکنش به اظهازنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه عارف غلامی در دقایق پایانی بازی به جای تمرکز روی کارش به فکر تحریک تماشاگران بود، گفت: عارف بازیکن کم تجربه‌ای نیست و فکر می‌کنم او تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بود. عارف بازیکن تیم امید است و نمی‌شود گفت او بازی کم تجربه‌ای است. در کل او در این بازی حساس عملکرد خوبی داشت.

مدافع استقلال در پاسخ به اظهارات محمدمهدی نظری بازیکن نساجی مبنی بر اینکه موقع حضور این بازیکن در استقلال، امثال چشمی در کوچه فوتبال بازی می‌کردند، اظهار داشت: این بازیکن بزرگتر از من است و اگر چیزی گفته‌ام که او ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم اما فکر می‌کنم این بازیکن به دنبال این است که با مطرح کردن این صحبت‌ها بیشتر در رسانه‌‌ها دیده شود.

طاهر‌خانی: مستحق برد بودیم

شاهین طاهر‌خانی در پایان دیدار سپاهان و استقلال گفت: در این بازی خوب بازی کردیم و در لحظه آخر غفلت کردیم و حیف شد که نتیجه 2 بر یک حفظ نشد.

وی اضافه کرد: ای کاش بازی را می‌بردیم چون واقعاً خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم.

یزدانی: داور با من مشکل دارد، نه استقلال/ فکر نمی‌کردم روزی مقابل سپاهان بازی کنم

سیاوش یزدانی بعد از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل سپاهان، درباره مصدومیتش اظهار داشت: فعلاً مشخص نیست، اما احساس می‌کنم همسترینگم آسیب دیده باشد. فردا MRI می‌گیرم.

وی درباره پنالتی استقلال گفت: پنالتی واقعاً واضح بود، فکر می‌کنم داور با من مشکل داشته باشد نه استقلال. زاهدی‌فر سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی هم همین رفتار را کرد و امروز هم اینطور. امروز بازی کاملاً دست ما بود و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه نشد برنده شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره درگیری‌های داخل زمین در دیدار امروز و بازی مقابل سپاهان، تصریح کرد: ما بازیکنان بیرون زمین با هم رفاقت داریم و درون زمین رقابت. من قلبا عاشق سپاهان هستم و فکر نمی‌کردم روزی مقابل این تیم بازی کنم؛ امروز حس و حال خاصی داشتم. همه می‌دانند من سپاهان را دوست دارم، اما امروز پیراهن استقلال را بر تن داشتم و با تمام وجودم برای استقلال بازی کردم.

یزدانی درباره اعتقاد بازیکنان سپاهان به خطای پنالتی روی بازیکن این تیم، تاکید کرد: روی نیمکت بودم و این صحنه را ندیدم، اما پنالتی استقلال کاملا مشخص و واضح بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره تحریک تماشاگران سپاهان توسط عارف غلامی، خاطر نشان کرد: من ندیدم عارف چکار کرد، اگر هواداران را تحریک کرده باشد کار بدی انجام داده است.

وی افزود:کی‌روش امروز یار مستقیم من بود و همه دیدند کاری نکرد. من هم مصدوم شدم، اما بازیکنان جایگزین خوب بازی کردند. من در استقلال در دفاع چپ که پست تخصصی من نیست، بازی می‌کنم، که سخت است، اما با اینحال سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

برچسب ها: استقلال ، سپاهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار