PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برگزار شد و ۲۴ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند که براین اساس آلمان، فرانسه و پرتغال در یک گروه قرار گرفتند.
کیهان ورزشی-
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو 2020 در بخارست، پایتخت رومانی و با حضور ستارگانی مانند ایکر کاسیاس، رود گولیت، فرانچسکو توتی و ... برگزار شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 گروه A: ترکیه، ایتالیا، ولز و سوئیس

 گروه B: دانمارک، فنلاند، بلژیک و روسیه

گروه C: هلند، اوکراین، اتریش و برنده پلی‌آف سطح چهارم

گروه D: انگلیس، کرواسی، برنده پلی‌آف سطح سوم و جمهوری چک

گروه E: اسپانیا، سوئد، لهستان و برنده پلی‌آف سطح دوم

گروه F: برنده پلی‌آف سطح اول، پرتغال، فرانسه و آلمان

با توجه به قرعه‌کشی که امشب برگزار شد، می‌توان گفت که قدرت‌های فوتبال اروپا در گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند و فقط تیم‌های پرتغال (مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها)، فرانسه (قهرمان جام جهانی 2018) و آلمان (قهرمان جام جهانی 2014) با هم در یک گروه رقابت خواهند کرد. در گروه F رقابت‌ها یکی از چهار تیم ایسلند، رومانی، بلغارستان و مجارستان نیز با این تیم‌های مدعی روبه‌رو خواهد شد.

بازی‌ها در 12 کشور برگزار خواهد شد و براین اساس در گروه A ایتالیا و جمهوری آذربایجان (شهرهای رم و باکو)، در گروه B روسیه و دانمارک (شهرهای سن‌پترزبورگ و کپنهاگ)، در گروه C هلند و رومانی (شهرهای آمستردام و بخارست)، در گروه D انگلیس و اسکاتلند (لندن و گلاسکو)، در گروه E اسپانیا و  جمهوری ایرلند (شهرهای بیلبائو و دوبلین)  و در گروه F آلمان و مجارستان (شهرهای مونیخ و بوداپست) میزبان خواهند بود.

برچسب ها: یورو 2020
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار