PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کمیته وضعیت بازیکنان آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.
کیهان ورزشی- 

کمیته وضعیت بازیکنان آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت حامد زمانی از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت فرشید پاداش از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 215 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 14 میلیون بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد مهدی عسگری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام 32 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم می گردد.

*پیرو شکایت هومن صمیمی از محمد آقاجانپور (بازیکن پدیده شهر خودرو)، کمیته وضعیت این بازیکن را به پرداخت مبلغ 580 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم کرد.

*در پرونده شکایت سعید آین از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت 187 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به شکایت مهدی حنفی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار