PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: گل روی اشتباه خودمان بود، می توانستیم آن گل ساده و راحت را نخوریم هرچه در توان بچه ها بود ارایه کردند.
کیهان ورزشی-
یحیی گل محمدی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی سختی داشتیم. با توجه به جو سنگینی که در ورزشگاه بود نیمه اول نیمه متعادلی بود. خوب بازی کردیم در مجموع و موقعیت های زیادی به حریف ندادیم. گل هم روی اشتباه خودمان بود.می توانستیم آن گل ساده و راحت را نخوریم هرچه در توان بچه ها بود ارایه کردند.

وی افزود: به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود. ما هم باید تمرکزمان را در ادامه کار حفظ کنیم، بازی بعدی با سپاهان است. 

سرمربی تیم شهر خودرو در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنانش انگیزه‌ای در این بازی نداشتند، گفت: صددرصد انگیزه زیادی داشتیم. این بحث را قطع می‌کنم و قبول ندارم. همه بچه‌ها در حد خودشان زحمت کشیدند. اینکه بگوییم چرا بازیکنان بد بازی کردند را در تیم ما نمی‌توانید پیدا کنید. 

وی ادامه داد: تیم نوپایی هستیم. این بازی‌ها خیلی می‌تواند کمک کند که به باشگاه بزرگی تبدیل شویم. با توجه به بضاعت‌مان خوب کار کردیم و عملکرد خوبی داشته‌ایم. اینکه دفاع نکنیم وقتی توپ نداریم حرف درستی نیست. باید این کار را انجام می‌دادیم. جو ورزشگاه سنگین بود و استقلال هم تیم خوبی است. نمی‌توانید بگویید در این شرایط دفاع نکنیم. در آن صورت حرف نامربوطی زده‌ایم که بگوییم چرا گفته‌اند دفاع کنید و از این مسئله ایراد بگیرید.

گل‌محمدی در مورد مشکلات باشگاه و اینکه آیا در نیم‌فصل تغییراتی ایجاد خواهد شد یا نه،گفت: الان زود است در مورد نقل و انتقالات حرف بزنیم چند بازی دیگر تا نیم‌فصل باقی مانده به همه بازیکنان حاضر در تیم اعتماد کامل داریم. نیم‌فصل اول تغییراتی صورت خواهیم داد. عصبانیت من هم مربوط به بازی قبل است که در بازی با نفت آبادان که یک مسابقه خانگی بود، باختیم. آن هم در حالی که موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست دادیم.در مرحله گذار هستیم. ان‌شاءالله می‌توانیم تغییرات مثبتی در باشگاه در نیم‌فصل بدهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار