PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تصمیم باشگاه پرسپولیس درخصوص دو بازیکن این تیم که با یکدیگر درگیر شده بودند مشخص شد.
کیهان ورزشی-

امید عالیشاه و سیامک نعمتی در تمرین چند روز قبل تیم پرسپولیس با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث شد تا از لیست بازی با ذوب آهن خارج شوند. در پی این درگیری، این دو بازیکن امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند تا درخصوص اتفاقات رخ داده با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کنند. 
 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، درخصوص اتفاقات رخ داده و حضور این دو بازیکن در کمیته انضباطی اظهار داشت: موضوع خاصی نبوده بلکه این دو بازیکن در تمرین با یکدیگر دچار جر و بحثی شدند که البته در خیلی از تیم‌ها این اتفاق رخ می‌دهد اما به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و این اتفاق‌ها بیشتر به چشم می‌آید. در این باره برخی‌ها بزرگنمایی کردند و انگار که خیلی‌ها دلواپس هستند اما باید به این افراد بگویم که این دو بازیکن همان روز با یکدیگر آشتی کردند و حتی امروز در باشگاه با هم شوخی هم می‌کردند.

وی افزود: جلسه امروز هم برای این بود که این دو بازیکن صحبت‌های خود را انجام دهند و قرار نیست تصمیم دیگری درخصوص آنها گرفته شود. عالیشاه و نعمتی در لیست بازی با ذوب آهن نبودند و یک جلسه هم اختصاصی تمرین کردند. این دو بازیکن از متعصب‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند و تعصب خود را بارها نشان داده‌اند. اتفاق خاصی رخ نداده و نباید آن را بزرگنمایی کرد. تصمیم خاصی درخصوص این دو بازیکن اتخاذ نخواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار