PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
سرپرست فدراسون تنیس روی میز از پرداخت پاداش برای کسب سهمیه تیمی المپیک خبر داد.
کیهان ورزشی-
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، عصر امروز پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه، بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون با اشاره به تصمیمات این نشست اظهار داشت: در راستای حمایت و ایجاد انگیزه در بدنه تیم ملی در این جلسه مقرر شده در صورت کسب سهمیه تیمی در مسابقات انتخابی المپیک که بهمن ماه سال جاری در پرتغال برگزار خواهد شد، 2 میلیارد ریال بعنوان پاداش به اعضا و کادرفنی تیم ملی پرداخت گردد.

سرپرست فدراسیون در این باره گفت: با توجه به اهمیت مسابقات انتخابی المپیک در جهت تقویت کادر فنی  و ضرورت آنالیز تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک ضمن هماهنگی با سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته شده که سرمربی نسبت به معرفی کمک مربی و استفاده از روانشناس اقدام کند. تمام برنامه ریزی‌ها بر این است که با حمایت مادی و معنوی بیشتر، تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر توان در این آوردگاه حضور پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم که با تلاش و کوشش اعضای تیم و کادر فنی برای اولین بار تیم کامل تنیس روی میز در میدان المپیک حاضر شود و اگر این اتفاق صورت پذیرد، تنیس روی میز سومین ورزش پس از والیبال و بسکتبال خواهد بود که می تواند به صورت تیمی در المپیک شرکت کند و این اتفاق قطعا نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور به شمار خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار