PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، از عملکرد امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد.
کیهان ورزشی-
سیدحسین حسینی پس از تساوی 2 -2 استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: امروز هیچ بازیکنی تمرکز نداشت. در 13-12 بازی قبلی شاید یک موقعیت به حریف دادیم، اما بازیکنان پیکان 5-4 بار با من تک به تک شدند و پنالتی دادیم. خیلی از بچه‌ها شب گذشته بغض و گریه کردند. استراماچونی به گونه‌ای با ما رفتار کرد که او را دوست داشتیم. در تاریخ فوتبال ایران نمی‌شود که یک تیم صدرنشین باشد، مربی نداشته باشد و کاپیتان تیم تعویض‌ها را تغییر دهید.

وی ادامه داد: آقای فتحی! مگر استقلال چه چیزی برای شما دارد که هنوز ایستاده‌اید؟ وقتی می‌بریم یا می‌بازیم، هواداران به شما بد و بیراه می‌گویند. پس از دربی به غلامپور گفتم کارایی لازم را ندارم و روی نیمکت بنشینم. چقدر هوادار به تو (فتحی) می‌گوید برو و نمی‌روی؟ آن وقت شب بازی به هتل می‌آیی و می‌خندی؟! اتفاقات تیم هم برایت مهم نیست. هوادار دارد سکته می‌کند. چقدر با این تیم گریه می‌کنند و مریض می‌شوند. چقدر هواداران شب گذشته تا مرز سکته رفتند.

دروازه‌بان استقلال با اشاره به رابطه بسیار خوبش با استراماچونی گفت: دو شب پیش که استراماچونی با ما تمرین نکرد، به مدیران باشگاه زنگ زدم و ماجرا را پرسیدم که یکی از مسئولان گفت به نمایندگی از ما با استراماچونی صحبت کن و به او بگو دو روز مهلت بدهد. 88 هزار دلار قراردادش فراهم شده و 12 هزار دلار دیگر فراهم می‌کنیم. به استراماچونی گفتم که ما در صدر جدول هستیم و زحمات زیادی کشیدیم. لطف کنید و به تمرین بیایید. پول شما آماده است و پرداخت می‌شود.

حسینی با بیان اینکه به کارهای مدیران استقلال عادت دارد و نمی‌خواهد آدم بد داستان شود، تصریح کرد: مدیران باشگاه یک نفر را وسط می‌انداختند و او را بدنام می‌کردند. گفتم شاید پول آماده نباشد و به استراماچونی گفتم نمی‌توانم قول بدهم. همین اتفاق هم افتاد و گفتند دوشنبه پس از بازی با پیکان پول استراماچونی را پرداخت می‌کنیم. استراماچونی از اول فصل بابت امکانات گلایه کرد و در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت گفته بود که مشکل داریم.

وی با گلایه از عدم برگزاری جلسات هیئت مدیره با استراماچونی گفت: چرا هر زمان تیم نتیجه نمی‌گیرد، اعضای غیرفوتبالی هیئت مدیره دور هم جمع می‌شوند و به استراماچونی اولتیماتوم می‌دهند، اما وقتی تیم نتیجه می‌گیرد از او تشکر نمی‌کنند؟ می‌گویند که ما سه ماه است استراماچونی را ندیده‌ایم. این خوب نیست.

دروازه‌بان استقلال با بیان اینکه آبی‌ها تنها 14 بازیکن دارند، خاطرنشان کرد: استقلال در تاریخ اینگونه بسته نشده که تیم، 14 بازیکن داشته باشد. بقیه بازیکنان از تیم‌های جوانان و امید هستند. استقلال هرسال پرستاره بسته می‌شود، اما اول فصل هم قراردادهای ما را کم کردند. قرارداد تیم‌های دیگر، دو تا سه برابر ماست. با هزار کلک با مدیران توافق می‌کردیم و فردا علیه ما صحبت می‌کردند. وقتی قرارداد همه را کم کردی و تیم را با 16-15 میلیارد تومان جمع کردی، یک مربی ایرانی بالای سر تیم می‌گذاشتی نه اینکه مربی سابق اینتر را بیاوری.


حسینی با اشاره به تفاوت سطح باشگاه استقلال با استراماچونی اظهار داشت: استرا می‌گوید باشگاه باید خودش را به من برساند. اگر تحریم هستیم، شرایط را ابتدای فصل برای استراماچونی تشریح می‌کردید و می‌گفتید نمی‌توانیم پول بدهیم. بعد بحث ترکیه را پیش می‌کشند. دو بار به حساب استراماچونی پول ریختند که حسابش بلوکه شده و پلیس دنبال او بوده است. نامه‌ای برای او آمد که افرادی که به حسابت پول می‌ریزند، چه کسانی هستند؟ استراماچونی گفت دیگر در این حساب پولی نریزید، اما قبل از بازی با سپاهان به حسابش پول واریز کردند!

« آقای فتحی! در این دو سال چه کار مثبتی کردی؟»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شاید با این صحبت‌ها در نیم‌فصل به دنبال دروازه‌بان باشد، همان کاری که با پژمان منتظری کرد. من اینها را می‌گویم که اگر فتحی رفت، نگویند چرا قبلاً این حرف‌ها را نزدی. من همه چیز را در باشگاه استقلال دیدم. شب بازی با سپیدرود در فصل گذشته به جای اینکه به هتل برویم، در خانه بودیم! قبل از بازی با تراکتور در همین فصل به ما زمین تمرین ندادی. قبل از دربی سه جلسه روی چمن مصنوعی بازی کردیم. به تلویزیون می‌روی و می‌گویی به هواداران مژده می‌دهم؟! هواداران هم می‌دانند دروغ می‌گویی.

دروازه‌بان استقلال درخصوص گلایه بازیکنان این تیم از سرمربی خود بیان کرد: انتظار نداشتیم استراماچونی اینگونه از استقلال برود. استراماچونی به نمایندگان اطراف تیم گفت اگر پولم را پس از بازی با سپاهان پرداخت نکنید، به تمرینات نمی‌آیم. فتحی هم گفت اوکی. نمی‌دانم چه کسانی جدیداً به استقلال آمدند و برای تیم تصمیم می‌گیرند.

حسینی با اشاره به نشست شبانه مدیران باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شب گذشته جلسه‌ای بود و سلطانی (مشاور فتحی) و افراد دیگر گفتند بیانیه بدهیم تا همه چیز علیه استراماچونی تمام شود و او برود. گفتند که استرا می‌خواهد قراردادش را کم کند و من به فتحی گفتم جان مادرتان به خانه استرا بروید. گفتم شما یک شانس دارید و می‌توانید مشکلات‌تان را شبانه با هم حل کنید. با هزار بدبختی، چهار پنج نفر را راضی کردیم که دم خانه استراماچونی بروند که او هم اینقدر دروغ شنیده بود، درِ خانه‌اش را باز نکرد.

وی با بیان اینکه اگر استقلال مقابل پیکان در دقایق آخر گل نمی‌خورد، شرایط خوبی داشت، گفت: مدیران به گونه‌ای پول می‌دهند که در تیم اختلاف بیفتد. به یک نفر پنج درصد، به بازیکن دیگر 10 درصد و به یک نفر دیگر 15 درصد پرداخت می‌کنند. ما هم ناراحت می‌شویم و همین باعث می‌شود در تیم اختلاف ایجاد شود. فتحی هیچ کار مثبتی در استقلال انجام نداده است.

دروازه‌بان استقلال درخصوص احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم اظهار داشت: مجیدی اسطوره باشگاه است و در چند بازی آخر فصل که سرمربی ما بود، با او راحت بودیم. نمی‌دانم مجیدی به عنوان سرمربی ما انتخاب شده است یا نه، اما اگر او هم باید، فشار سنگینی را باید تحمل کند. ما از 10 بازی اخیر، در 9 بازی پیروز شدیم و استقلال در صدر جدول است. هر کسی که بیاید، باید فشار زیادی تحمل کند. نمی‌دانم چرا عین خیال آقایان نیست.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا استراماچونی به استقلال بازمی‌گردد یا خیر، تصریح کرد: دوستی داریم که کنار تیم است و چند سال است بدون هیچ چشمداشتی، به تیم کمک می‌کند. او به من گفت پولی حاضر کردم و با استراماچونی هماهنگ کن که این پول را به او بدهم. متأسفانه استرا تصمیمش را گرفته و پیامی را که ساعت 3 به او ارسال کردم، هنوز نخوانده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار