PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مدیران باشگاه برخوردهای لازم را با متخلفان انجام دادند اما جو ورزشگاه دیگر یکپارچه نیست و کار کردن در این شرایط سخت می‌شود.
کیهان ورزشی- 

مهدی تارتار در خصوص بحث کناره‌گیری‌اش از نفت مسجدسلیمان بعد از بازی با پارس جنوبی اظهار داشت: شیطنت‌هایی در این چند روز صورت گرفت که مجبور شدم همه واقعیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم تا مردم بدانند که چه اتفاقاتی رخ داد و اگر قرار است ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قضاوت کنند، درست قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: وقتی به خاطر یک نفر جو ورزشگاه بهم می‌ریزد، پس مشخص است که مقصر اصلی آن فرد است. هواداران به من ناسزا نگفتند، اما به بازیکنم ناسزا گفتند و جالب اینجاست که آن فرد مقصر روی سکوها تشویق می‌شود. ما بعد از 13 هفته عقب افتادیم اما این اتفاق رخ داد و در این شرایط کار کردن سخت می‌شود. همیشه که نمی‌توان برنده بود و گاهی باخت هم وجود دارد، اما این اتفاقات ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دلسرد می‌کند. با مدیریت باشگاه هم صحبت کردم و به آنها گفتم که از کار کردن در این شرایط دلسرد هستم؛ چراکه این شیطنت‌ها وجود دارد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه واکنش مدیران باشگاه به بحث کناره‌گیری او چه بوده، اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که نمی‌گذارد جدا شوم. من از آقای نصیریان‌دوست و اعضای هیات مدیره که انسان‌های بسیار باشخصیتی هستند تشکر می‌کنم، اما واقعا کار کردن در این شرایط سخت است. از سمت باشگاه برخوردهای لازم با این افراد صورت گرفته، اما آن جوی که باید وجود داشته باشد، متاسفانه دیگر وجود ندارد. قبلا جو یکپارچه‌ای داشتیم اما الان این‌طور نیست. پیش از این هواداران با کادر فنی و بازیکنان همدل و یکرنگ بودند اما الان این‌طور نیست و حدود 30-20 درصد هواداران راه خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جدا کردند.

تارتار گفت: در این شرایط کار کردن سخت می‌شود؛ چراکه برخی از لیدرهایی که منتسب به باشگاه هستند، به نظر می‌رسد منتسب به یک فرد هم هستند که این مسائل کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خراب می‌کند. متاسفانه به خاطر خودخواهی یک فرد که سابقا در نفت مسجدسلیمان مسئولیت داشته، باید این اتفاقات رخ بدهد. من از آقایان ناصری، نصیریان‌دوست، مولایی، شجاعی و... تشکر می‌کنم و ممنون هستم که همه‌جوره پیگیر حل این مشکلات بوده‌اند، اما واقعا کار کردن در این شرایط سخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار