PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
صنعت نفت آبادان در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزی که میزبان ماشین‌سازی بود با برتری نفت به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

نفت آبادان در ایستگاه پایانی نیم‌فصل نخست در خانه مقابل ماشین‌سازی پیروز شد.

ماشین‌سازان در شرایطی برای این بازی راهی آبادان شده بودند که نزدیک به نیمی از نفرات اصلی خود را در اختیار نداشتند و خطیبی ناچار به استفاده از برخی بازیکنان کم‌تجربه در ترکیب اصلی ماشین‌سازی در این بازی شده بود. 

میزبان از همان دقایق ابتدایی بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی تیرک دروازه ماشین‌سازی را به لرزه درآورد. حملات نفت در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و ماشین‌سازی نیز به جز چند ضدحمله خطر چندانی روی دروازه نفت ایجاد نکرد تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.

حملات نفت در نیمه دوم با محوریت میلاد جهانی ادامه داشت و ماشین‌سازی نیز به ضربات شروع مجدد امیدوار بود. دو تیم تا لحظات پایانی بازی در گلزنی ناکام بودند تا اینکه در دقیقه سوم وقت اضافه این میلاد جهانی بود که دروازه ماشین‌سازی را باز کرد تا نفت آبادان در این دیدار خانگی با حساب یک بر صفر پیروز شود.

با این نتیجه، نفت آبادان 26 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت و ماشین‌سازی با 19 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار