فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره قراردادش با آبی‌پوشان و بازگشت به ایران توضیحاتی ارائه کرد.



کیهان ورزشی-

 استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال که از سمت خود استعفا داده است، دقایقی پیش مصاحبه ای را انجام داد.

مهم ترین نکاتی که استراماچونی در این مصاحبه به آن ها اشاره کرد، به شرح زیر است:

توضیح درباره چک: متاسفانه وکلای من تایید کردند که به دلیل قوانین اتحادیه اروپا، من نمی توانم این چک را دریافت کنم و از اینکه در دقیقه آخر باشگاه چیزی که با وکلا توافق کرده بود را تغییر داد متاسف هستم. باید بگویم که من این چک را نمی توانم نقد کنم. ناراحت هستم از اینکه قراردادم را حدود 10 روز پیش فسخ کردم. عاشق استقلال و بازیکنانم هستم. هنوز راهی برای مذاکره با مسئولان استقلال پیدا نشده است و از این موضوع متاسف هستم.

تجمع استقلالی ها: می خواهم همه طرفداران من بدانند که من و کادرم دوست داریم به استقلال برگردیم و قرارداد جدیدی بدون هیچ درخواستی داشته باشیم و شبیه قراداد قبلی داشته باشیم. هدف ما این است که با بهترین نتیجه ممکن فصل را به پایان برسانیم. از بیانیه غلط باشگاه که امروز صبح منتشر شد، راضی نیستم و باید آن ها به هواداران ما احترام بگذارند.

بازگشت به استقلال: اگر راهی برای توافق وجود داشته باشد، هنوز هم آماده بازگشت به ایران هستم و در این باره وکلای من با مدیریت باشگاه مذاکره کرده اند و روز گذشته نیز قرار بود من برگردم که متاسفانه بحث چک را مطرح کردند. بحث مقدار پول نیست و افراد حرفه ای باید در چارچوب قانون عمل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار